InfluCon 2024 je největší konference zaměřená na influencer marketing v České republice. Uskuteční se 7. října 2024 v Clarion Congress Hotelu v Praze a slibuje, že přinese bohatý program plný inspirativních přednášek, workshopů a možností k networkingu pro odborníky z celého světa.
Marketing a rozvoj trhu
Chceš být v obraze a sledovat nejnovější trendy v marketingu a rozvoji trhu? Na tomhle místě najdeš všechno podstatné, co potřebuješ k tomu, abys udržel krok s dynamickým světem obchodu a marketingových strategií. Od digitálního marketingu přes budování značky až po expanzi na nové trhy – nabízíme ti klíčové informace, jak efektivně oslovit zákazníky a posunout svůj byznys na další úroveň.
V dnešním konkurenčním prostředí je zásadní využívat ty správné nástroje a metody, a my tě tu provedeme těmi nejaktuálnějšími strategiemi. Ať už tě zajímá obsahový marketing, sociální sítě, reklama nebo optimalizace pro vyhledávače (SEO), tady najdeš podrobné rady a praktické tipy, jak maximalizovat svůj potenciál a zvyšovat zisky. Kromě toho tě čekají i novinky o tom, jak využít inovace a technologie k růstu tvého podnikání.
Pokud hledáš inspiraci a praktické postupy, které ti pomůžou uspět v marketingu a expanzi na nové trhy, jsi tady na správné adrese!
Poprázdninový návrat do škol se blíží a s ním přicházejí i back-to-school kampaně od zadavatelů.
Čínská společnost PDD Holdings, která je známá díky kontroverznímu ecommerce fenoménu Temu a online prodejci Pinduoduo, zažila tento týden své vlastní "černé pondělí". Hodnota akcií společnosti klesla o 28 procent.
Software od společnosti Adobe je nepochybně uznávaným standardem mezi grafickými nástroji, včetně těch pro střih a editaci videa. Existuje však jedna alternativa, která se s ním úspěšně drží krok a dokonce nachází uplatnění i v hollywoodské postprodukci.
Máte stále problém s tím, že návštěvnost z Google CPC spadá do kategorie "organic" v kampaních a čekáte na vyřešení od Googlu? Raději nečekejte, protože bohužel Google tento problém nevyřeší. Pokud jste o tomto problému ještě neslyšeli, doporučuji zkontrolovat své účty v GA4.
Kofola letos posouvá svůj důraz na lásku a vztahy ještě dál a vyzývá nás všechny: "Dotýkejme se víc." Podle odborníků jsou doteky klíčové pro budování a udržování vztahů, a právě na to se nová kampaň zaměřuje.
Kofola odhalila své nové logo
Kofola přichází po dlouhých letech s modernizací své vizuální identity. Nové logo doprovází celkový redesign produktů včetně etiket, lahví, plechovek a sklenic. Změna, která vypadá na první pohled jednoduše, je výsledkem sedmiletého procesu, zahrnujícího desítky návrhů od renomovaných kreativních studií a několik kol spotřebitelských testů.
Taneční show Let's Dance budou mít možnost vůbec poprvé sledovat také čeští diváci, a to na platformě Voyo. Jedenáct tanečních párů složených ze známých osobností a profesionálních tanečníků bude od 3. března každou neděli, vždy ve 20:30, během deseti přímých přenosů soutěžit o titul krále a královny tanečního parketu. Jejich výkony bude hodnotit z...
VOD služby v Česku zažívaly v uplynulých letech velký boom a počet diváků, kteří za ně byli ochotni platit, pravidelně rostl. V loňském roce ovšem tento vývoj zpomalil. Nicméně i přesto, že podle výsledků aktuálního výzkumu atmedia index počet uživatelů ve druhé polovině roku 2023 ve srovnání s prvním pololetím mírně klesl, z celkového...









