Jak vznikal S.T.A.L.K.E.R. 2? Xbox společně s vývojáři připravil dokument, který tě provede celým procesem tvorby tohoto dlouho očekávaného pokračování.

05.10.2024

Od prvotních konceptů, přes výzvy, které tým musel překonat, až po unikátní detaily, které hru odlišují. Dokument ukazuje, jak velká láska k detailu a oddanost stála za každou částí tohoto projektu. Xbox a vývojáři ti tak dávají možnost nahlédnout do zákulisí tvorby a ukazují, co všechno znamená přivést k životu svět S.T.A.L.K.E.R. 

Ukrajinské studio GSC Game World při vývoji S.T.A.L.K.E.R. 2 čelilo mnoha obtížím, včetně války na Ukrajině, která je přinutila přesunout své působení do Prahy. Přes veškeré překážky, jako pandemie a kybernetické útoky, tvůrci pokračovali v práci na této velmi osobní hře. Dokument War Game: The Making of S.T.A.L.K.E.R. 2, režírovaný Andrewem Stephanem, zkoumá, jak tyto výzvy formovaly vývoj. Vydání hry je naplánováno na 20. listopadu pro PC a Xbox Series S|X. 

Dokument režíroval Andrew Stephan, kterého můžeš znát díky Power On: The Story of Xbox. Během 90 minut rozebírá témata jako válka na Ukrajině, kvůli které museli vývojáři přesunout práci do Prahy. Pro mnohé z nich se S.T.A.L.K.E.R. 2 stal velmi osobním projektem.

"Tento film není jen o nejtěžším vývoji hry. Je o houževnatosti a lidském duchu tváří v tvář nepředstavitelným výzvám," říká Stephan. Kreativní ředitelka Mariia Grygorovych dodává, že hra vznikla za stresujících podmínek, zahrnujících pandemii, stěhování, kyberútoky a válku.

Líbí se ti obsah? Podpoř ho ať může pokračovat!
Předplatné Jednorázová podpora