The Witcher 4 – Vše, co potřebuješ vědět

19.08.2025

The Witcher 4, původně známý jako "Polaris," označuje návrat CD Projektu RED do univerza zaklínače po Cyberpunku 2077. S Ciri jako novou protagonistkou toto akční RPG vyjde na PC, PS5 a Xbox Series X/S nejdříve v roce 2027. Postavené na Unreal Engine 5 s inovativními technologiemi, hra slibuje open-world zážitek s vylepšeným bojem, svobodou hráče a ohromujícími vizuály při vyhnutí se generativní AI ve vývoji.

The Witcher 4 – Vše, co potřebuješ vědět by MagicStark
The Witcher 4 – Vše, co potřebuješ vědět by MagicStark

CD Projekt RED se vrací ke svým kořenům 🗡️

Polské studio CD Projekt RED se vrací ke svým kořenům a po futuristickém Cyberpunku 2077 se uznávaní vývojáři opět vydávají do univerza zaklínače. The Witcher 4, který byl původně znám pod označením "Polaris", má být prvním dílem z nové "plánované AAA trilogie" zaměřené na mladou zaklínačku jménem Ciri. Vše, co "The Witcher 4" by nám mohl a měl přinést, se dozvíš v našem kompletním článku.

Herní průmysl netrpělivě očekává další velký projekt CD Projektu RED po kontroverzním, ale nakonec úspěšném spuštění Cyberpunku 2077. Návrat do univerza zaklínače představuje jak strategický tah k využití osvědčeného IP, tak kreativní příležitost k prozkoumání nových narativů v rámci milovaného fantasy settingu.

Franšíza The Witcher se etablovala jako jedna z nejrespektovanějších RPG sérií v moderním gamingu, s The Witcher 3: Wild Hunt stanovujícím průmyslové standardy pro open-world storytelling, vývoj postav a quest design. Přechod od Geralta k Ciri jako hlavní protagonistce představuje významný narativní posun, který by mohl redefinovat budoucí směr franšízy.

Proč přejít od Geralta k Ciri jako protagonistce? CD Projekt RED uvedl, že Geraltův příběh dosáhl svého přirozeného závěru s DLC The Witcher 3, a Ciriny unikátní schopnosti a pozadí poskytují čerstvé herní a narativní možnosti.

Obsah článku

  • Datum vydání a platformy
  • Lokalizace a jazyková podpora
  • Příběh a narativní směr
  • Herní mechaniky a funkce
  • Herní engine a technické inovace
  • Multiplayer úvahy
  • Videa, trailery a screenshoty
  • Recenze a kritické přijetí
  • Hardwarové nároky pro PC

Datum vydání a dostupnost platforem 📅

Datum vydání The Witcher 4 zatím nebylo oznámeno, ale hra vyjde na PC, PS5 a Xbox Series X/S. Během interního rozhovoru s investory však společnost CD Projekt uvedla, že čtvrtý Zaklínač nevyjde dříve než v roce 2027. Podrobněji jsme tyto informace rozvedli v samostatném článku.

Platformová strategie a tržní pozicování:

Zaměření na next-generation konzole

Rozhodnutí CD Projektu RED cílit výhradně na současné generace konzolí odráží závazek studia k využití pokročilých hardwarových schopností. PS5 a Xbox Series X/S nabízejí významně vylepšený výpočetní výkon, rychlejší úložná řešení a pokročilé grafické schopnosti, které umožní ambicióznější herní design.

Vedoucí pozice PC gamingu

PC platforma zůstává ústřední pro strategii CD Projektu RED, nabízející maximální flexibilitu pro technické inovace a podporu modding komunity. PC hráči mohou očekávat vylepšené funkce včetně vyšších frame rates, pokročilých grafických možností a potenciálně exkluzivního obsahu nebo příležitostí k brzému přístupu.

Úvahy o vývojové časové ose:

Vývojová fáze Odhadovaná časová osa Klíčové milníky Oblasti zaměření
Pre-produkce 2022-2024 Vývoj konceptu, přechod engine Obrys příběhu, technické základy
Plná produkce 2024-2026 Tvorba assetů, implementace gameplayu Vývoj obsahu, integrace systémů
Leštění a optimalizace 2026-2027 Opravování bugů, ladění výkonu Zajištění kvality, optimalizace platforem
Launch okno 2027+ Marketingová kampaň, gold master Příprava vydání, day-one patch

Časová osa 2027+ odráží závazek CD Projektu RED k vyhnutí se problémům s uuspěchaným vydáním, které sužovaly Cyberpunk 2077. Prodloužené vývojové období umožňuje důkladné testování, optimalizaci a leštění obsahu napříč všemi cílovými platformami.

💡 Vývojový vhled: Konzervativní časová osa CD Projektu RED odráží ponaučení z vydání Cyberpunku 2077, upřednostňující kvalitu před rychlostí k zajištění vyleštěného release zážitku.

Lokalizace a jazyková podpora 🌍

Prozatím není nic potvrzeno, ale vzhledem k tomu, že předchozí tři díly byly oficiálně přeložené do různých jazyků (první díl měl dokonce i plný dabing v některých regionech), můžeme rozumně očekávat minimálně komplexní titulky v více jazycích pro nového Zaklínače.

Strategie lokalizace a dosah trhu:

Historická excelence lokalizace

CD Projekt RED konzistentně demonstruje závazek ke kvalitě lokalizace, s The Witcher 3 získávajícím chválu za autentické překlady, které zachovaly narativní nuance a kulturní kontext. Předchozí hry obsahovaly komplexní lokalizaci včetně titulků, překladu rozhraní a kulturně vhodných adaptací.

Očekávaná jazyková podpora

  • Plný dabing v češtině, polštině a hlavních evropských jazycích
  • Komplexní titulky v 15+ jazycích včetně asijských trhů
  • Lokalizace rozhraní s kulturně vhodnými UI adaptacemi
  • Regionální obsahové úvahy pro různé trhy

Komunitní integrace

CD Projekt RED historicky podporuje modding komunity a fanouškovské překlady, naznačující potenciální spolupráci s komunitními překladateli pro dodatečnou jazykovou podporu po vydání.

Funkce přístupnosti a inkluze:

Moderní herní standardy vyžadují komplexní možnosti přístupnosti, a The Witcher 4 bude pravděpodobně zahrnovat funkce jako podporu pro barvoslepé, akomodace pro sluchově postižené a možnosti motorické přístupnosti k zajištění široké inkluze hráčů.

Příběh a narativní směr 📚

Vývojáři z CD Projekt RED opakovaně zmínili po vydání posledního DLC pro třetího zaklínače (Blood and Wine), že příběh Geralta z Rivie je ukončen a další kapitola kultovní série půjde jiným směrem. To znamená, že Geralt vstupuje do západu slunce a tentokrát si pochodně vezme Geraltova adoptivní dcera Ciri, která se stane plnohodnotnou zaklínačkou. Tímto způsobem studio de facto kanonizuje jeden z možných závěrů The Witcher 3, ve kterém se Ciri vydává na "cestu" a připravovala se praktikovat zaklínačské řemeslo.

Ciriny přeměna a vývoj postavy:

Od princezny k zaklínačce

Od té doby zjevně uteklo poměrně dost času (Ciri je již dospělá žena v traileru), během kterého Ciri dokončila potřebný výcvik, podstoupila Zkoušku trav a stojí na prahu své zaklínačské kariéry. Díky tomu prostřednictvím Ciri budeme moci prožít vše, co obnáší stát se pravou zaklínačkou - nebo spíše pravou zaklínačkou.

Narativní důsledky časového skoku

Příběhový element Stav ve Witcher 3 Evoluce ve Witcher 4 Narativní dopad
Ciriny výcvik Začátek její cesty Dokončená Zkouška trav Plné zaklínačské schopnosti a mutace
Síly Starší krve Surové, nekontrolované Zvládnuté a rafinované Unikátní herní mechaniky
Stav světa Post-Wild Hunt chaos Nové hrozby a výzvy Čerstvé konflikty a příběhové linie
Vztahy postav Otec-dcera dynamika Nezávislá profesionálka Nové vztahy a aliance

Geraltova pokračující přítomnost:

Ve hře by se měl objevit i samotný zaklínač Geralt, jak před nějakou dobou prozradil Geraltův dabér Doug Cockle, byť zatím není jisté, v jakém rozsahu. Pravděpodobně se ale postaví do role vedlejší postavy, podobně jako byl Geraltův učitel Vesemir v Zaklínači 3. Co přesně Cockle prohlásil, jsme popsali v samostatném článku, ale vypadá to, že Geralt ještě neřekl své poslední slovo.

Záhada školy Rysa:

Trochu záhadou zůstává první odhalený obrázek ze hry se sněhem zapadaným medailonkem rysa. Jednalo se o přímou indicii k Ciri, která v Zaklínači 3 nosila kočičí medailonek za pasem, nebo to znamená, že mladá zaklínačka se přidala ke Kočičí škole a pokusí se ji znovu vybudovat? Nebo pod znamením rysa snad rovnou založí vlastní odnož? Uvidíme, na oficiální informace si ale zřejmě budeme muset ještě nějakou chvíli počkat.

Analýza symboliky školního medailonku:

  • Imagery rysa naznačuje nezávislost a nové začátky
  • Sněhové pokrytí implikuje skrytý potenciál nebo dřímající sílu
  • Spojení s Kočičí školou prostřednictvím Ciriny předchozího medailonku
  • Potenciální založení nové školy reprezentující evoluci zaklínačských tradic

💡 Lore vhled: Medailonek rysa pravděpodobně představuje Ciri zakládající vlastní zaklínačskou školu nebo odvětví, kombinující tradiční výcvik s jejími unikátními schopnostmi Starší krve k vytvoření něčeho zcela nového.

Herní mechaniky a funkce 🎮

O tom, jak se bude "Zaklínač 4" hrát, toho prozatím víme poměrně málo. Bude se ale jednat o akční RPG odehrávající se v rozsáhlém otevřeném světě, podobně jako předchozí díl The Witcher 3: Wild Hunt. Podle Sebastiana Kalemba z CD Projektu bude však ve hře důležitá hráčova svoboda a možnost volby, ať už co se herních rozhodnutí týče, tak i při tvorbě postavy. Samotná hratelnost by tak měla být "intenzivní", což se dá vyložit mnoha způsoby, vcelku bezpečně ale můžeme předpokládat vylepšení soubojového systému a ještě napínavější a efektnější potyčky s nepřáteli.

Evoluce bojového systému:

Vylepšené bojové mechaniky

Bojový systém bude stavět na základech The Witcher 3 při zavádění nových elementů specifických pro Ciriny schopnosti. Očekávaná vylepšení zahrnují plynulejší combo systémy, vylepšené mechaniky úhybů a integraci sil Starší krve s tradičním zaklínačským bojem.

Ciriny unikátní schopnosti

Kategorie schopností Tradiční zaklínačské dovednosti Ciriny unikátní síly Herní dopad
Boj zblízka Ocelové a stříbrné meče Dual wielding, řetězové zbraně Dynamičtější bojové styly
Magie Znaky (Igni, Quen, atd.) Teleportace Starší krve Taktické poziční výhody
Alchymie Lektvary a oleje Vylepšená tolerance lektvarů Agresivnější enhancement strategie
Mobilita Úhyby a kotoulení Dimension-hopping Revoluční možnosti traversal

Systémy svobody hráče a voleb:

Každopádně by se nemělo jednat jen o "přeskinovaného" Zaklínače 3. Ciri samozřejmě bude disponovat zcela jinými schopnostmi než Geralt a kromě magických dovedností a dvou charakteristických mečů se zřejmě bude ohánět třeba i řetězem. Podle pravidelné zprávy investorům se The Witcher 4 bude snažit odlišit od svých předchůdců a studio se chystá podstoupit značné riziko spojené s kreativními změnami konceptu. Vývojáři tak hodlají zase trochu posunout hranice žánru a prozkoumat nové oblasti, bohužel ale zatím nemohou zabíhat do detailů a uvést konkrétní příklady.

Přizpůsobení postavy a progrese

  • Hlubší systémy tvorby postav s významnými volbami
  • Větvící se skill trees odrážející různé přístupy k zaklínačskému výcviku
  • Morální složitost v rozhodování s dlouhodobými důsledky
  • Dynamické vztahy s NPC založené na volbách hráče

Inovace otevřeného světa

CD Projekt RED slibuje inovace v designu otevřeného světa, které jdou za tradiční quest markery a checklist průzkum. Svět by měl reagovat dynamičtěji na akce hráče, s důsledky se vlnícími napříč různými regiony a příběhovými liniemi.

Vhledy z technického gameplay dema:

Orientační ukázku hratelnosti studio CD Projekt Red zveřejnilo prostřednictvím technického dema, to ale spíše než reálné gameplay záběry demonstrovalo technologie, které vývojáři v rámci Unreal 5 vyvinuli speciálně pro potřeby čtvrtého Zaklínače. O zmíněných technologiích jsme se detailněji rozepsali v samostatném článku.

Dobrou zprávou nicméně je i to, že při vývoji nového Witchera nebude žádným způsobem využita generativní AI, především kvůli sporným otázkám duševního vlastnictví generovaného obsahu. Svět čtvrtého Zaklínače by tak měl být vytvořený výhradně pomocí talentu a zručnosti samotných vývojářů, což je jednoznačné plus.

Herní engine a technické inovace 🔧

The Witcher 4nepoběží na interně vytvořeném RED Enginu; vývojáři se pro čtvrtou kapitolu zaklínačské ságy rozhodli použít Unreal Engine 5. Tím získají přístup k mnohem větší a pokročilejší nabídce funkcí a nástrojů a budou schopni vytvořit ještě detailnější a realističtější prostředí než kdykoli předtím. Což je u open-world hry rozhodně žádoucí.

Výhody Unreal Engine 5:

Vylepšená efektivita vývoje

Spolupráce s Epic Games a možnost využívat Unreal Engine 5 by rovněž měla zajistit snadnější vývoj a rychlejší řešení nenadálých problémů. CD Projekt RED na vývoji REDenginu (na kterém běží Zaklínač 3 nebo Cyberpunk 2077) strávil spoustu času a ani teď ještě nejsou kompletně vychytané všechny mouchy - Unreal Engine 5 by měl pokrýt právě tuto stránku vývoje.

Pokročilé grafické schopnosti

  • Nanite virtualizovaná geometrie pro bezprecedentní úrovně detailů
  • Lumen globální osvětlení pro realistické osvětlení
  • Chaos fyzikální systém pro vylepšené environmentální interakce
  • MetaHuman technologie pro životně realistickou tvorbu postav

Vývoj vlastních technologií:

CD Projekt Red ovšem v rámci Unreal enginu dále inovuje a pro potřeby čtvrtého Zaklínače vyvíjí nové technologie. Mezi ty patří například The Unreal Animation Framework, který umožní realistické pohyby postav během davových scén; FastGeo Streaming pro rychlé a plynulé nahrávání prostředí; Nanite Foliage zajistí vykreslení neuvěřitelně detailní krajiny bez ztráty výkonu; ML Deformer dodá animacím postav drobné realistické pohyby včetně natahování svalů pod kůží a The Mass systém bude bez větších obtíží ovládat davy lidí a jiných bytostí.

Technologie Účel Přínos pro hráče Úroveň inovace
Unreal Animation Framework Realistické pohyby davů Věrohodnější města a shromáždění Průmyslově vedoucí
FastGeo Streaming Bezešvé nahrávání světa Žádné loading screeny nebo pop-in Špičkové
Nanite Foliage Detailní vykreslování vegetace Fotorealistická přírodní prostředí Revoluční
ML Deformer Realistické animace postav Životné pohyby postav Pokročilé
Mass System Velkoplošná simulace davů Epické bitevní scény a události Nejmodernější

Strategie console-first vývoje:

Vývojáři z CD Projektu by se rádi vyhnuli problémům s optimalizací, zejména na konzolích, což jim zavařilo kupříkladu při vydání Cyberpunku 2077. Čtvrtého Witchera tak zřejmě budou vyvíjet přednostně s pomyšlením na konzole, kde se budou snažit dosáhnout konzistentních 60 snímků za vteřinu. A až budou konzolové verze odladěny, zřejmě až pak při vývoji přijde na řadu PC verze se všemi svými výhodami.

CD Projekt Red každopádně má v úmyslu nechat tyto technologie volně k dispozici pro použití ostatními vývojáři. A pokud tě tento technický aspekt hry zajímá ještě více, doporučujeme shlédnout video od Digital Foundry, které technologické demo čtvrtého Witchera detailně rozebírá.

Multiplayer úvahy 🤝

Podle zatím dostupných informací by se mělo jednat o singleplayerové akční RPG, multiplayer tedy zřejmě obsahovat nebude.

Odůvodnění zaměření na single-player:

Integrita narativu

Rozhodnutí CD Projektu RED udržet zaměření na single-player odráží jejich závazek k narativní hloubce a vývoji postav. Multiplayer elementy by mohly potenciálně kompromitovat intimní storytelling a důsledky voleb hráče, které definují zaklínačský zážitek.

Alokace zdrojů

Exkluzivní zaměření na single-player obsah umožňuje vývojářům alokovat maximální zdroje směrem k world-buildingu, quest designu a technickému leštění spíše než rozdělovat pozornost mezi single a multiplayer systémy.

Potenciální budoucí multiplayer možnosti:

Zatímco The Witcher 4 bude single-player, CD Projekt RED nevyloučil budoucí multiplayer projekty v rámci univerza Zaklínače, potenciálně včetně standalone zážitků nebo expansion obsahu, který prozkoumává kooperativní gameplay.

Videa, trailery a screenshoty 📺

Trailery a další videa můžeš nalézt na oficiálním YouTube kanále vývojáře CD Projekt Red a obrazové materiály na homepage stránkách hry The Witcher.

Oficiální mediální kanály:

Primární zdroje

  • CD Projekt Red YouTube - Oficiální trailery, vývojářské deníky a technické showcases
  • Oficiální web The Witcher - Vysokorozlišené screenshoty, concept art a vývojové aktualizace
  • Sociální média CD Projekt Red - Zákulisní obsah, vývojářské vhledy a komunitní engagement

Technické demonstrace

Technické demo vydané CD Projektem RED předvádí schopnosti Unreal Engine 5 a vlastní technologie vyvinuté specificky pro The Witcher 4. Toto demo poskytuje vhledy do vizuální věrnosti, kvality animací a environmentálních detailů, které hráči mohou očekávat.

Časová osa marketingové strategie:

Hlavní marketingové beats se pravděpodobně zrychlí, jak se release okno 2027 blíží, s gameplay reveals, story trailery a character spotlights budujícími anticipaci po celý rok 2025 a 2026.

Recenze a kritické přijetí 📊

Vzhledem k rané fázi vývoje nové hry The Witcher v současnou chvíli nejsou dostupné žádné recenze.

Průmyslová očekávání:

Kritická anticipace

Herní média a průmysloví analytici vyjádřili významný zájem o The Witcher 4, s mnoha považujícími ho za jedno z nejvíce očekávaných RPG konce 2020s. Očekávání jsou vysoká po kritickém uznání The Witcher 3 a početných oceněních Hra roku.

Metacritic projekce

A jak hodnotí svět?

  • The Witcher 4 PC: Metacritic (Zatím není k dispozici)

Faktory pre-release přijetí:

  • Přijetí Ciri jako protagonistky mezi fanouškovskými komunitami
  • Technické demonstrace Unreal Engine 5 imponující průmyslovým pozorovatelům
  • Obnova reputace CD Projektu RED po eventuálním úspěchu Cyberpunku 2077
  • Konkurence trhu open-world RPG a očekávání hráčů

Hardwarové nároky pro PC 💻

Oficiální hardwarové nároky nebyly doposud představeny.

Očekávané systémové požadavky:

Minimální specifikace (odhadované)

Na základě požadavků Unreal Engine 5 a technických ambicí CD Projektu RED budou minimální požadavky pravděpodobně překračovat současné AAA standardy:

Komponenta Minimum (odhadované) Doporučené (odhadované) Ultra nastavení (odhadované)
CPU Intel i5-10400 / AMD Ryzen 5 3600 Intel i7-12700K / AMD Ryzen 7 5800X Intel i9-13900K / AMD Ryzen 9 7900X
GPU GTX 1660 Ti / RX 6600 RTX 4070 / RX 7700 XT RTX 4080 / RX 7900 XTX
RAM 16 GB 32 GB 32 GB DDR5
Úložiště 100 GB SSD 150 GB NVMe SSD 200 GB PCIe 4.0 NVMe

Next-generation funkce

The Witcher 4 bude pravděpodobně využívat pokročilé PC funkce včetně:

  • DirectStorage pro rychlejší nahrávání assetů
  • DLSS 3.0/FSR 3.0 pro vylepšený výkon
  • Hardware-accelerated ray tracing pro realistické osvětlení
  • PCIe 4.0 úložiště pro bezešvé world streaming

Škálovatelnost a optimalizace:

Console-first přístup CD Projektu RED naznačuje silnou optimalizaci napříč různými hardwarovými konfiguracemi, s škálovatelnými nastaveními umožňujícími příjemné zážitky na mid-range i high-end systémech.

Proč bys se měl těšit na The Witcher 4 🌟

Přesvědčivé důvody k očekávání tohoto epického RPG:

Čerstvá protagonistka s unikátními schopnostmi

Ciriny přechod na hlavní postavu přináší vzrušující herní možnosti, které Geralt nemohl nabídnout. Její síly Starší krve, schopnosti cestování dimenzemi a unikátní bojový styl slibují herní inovace, které odliší The Witcher 4 od svých předchůdců.

Technická excelence a vizuální věrnost

Unreal Engine 5 kombinovaný s vlastními technologiemi dodá bezprecedentní vizuální kvalitu pro open-world RPG. Technická dema již předvádějí pozoruhodné environmentální detaily, animace postav a atmosférické efekty, které překračují současné průmyslové standardy.

Narativní evoluce a world-building

Časový skok mezi hrami umožňuje čerstvé storytelling příležitosti při udržování spojení s milovanými postavami a lokacemi. Závazek CD Projektu RED k narativní hloubce zajišťuje významné volby a důsledky, které formují jak postavu, tak vývoj světa.

Prokázaná vývojářská excelence

Navzdory problematickému spuštění Cyberpunku 2077 CD Projekt RED demonstroval výjimečnou post-launch podporu a nakonec dodal slíbený zážitek. Jejich expertise v open-world RPG vývoji a závazek ke kvalitě naznačují, že The Witcher 4 splní vysoká očekávání.

Strategické investiční úvahy:

  • Dlouhá vývojová časová osa zajišťuje důkladné testování a optimalizaci
  • Single-player zaměření garantuje kompletní zážitek bez online závislostí
  • Etablované IP s prokázanou tržní přitažlivostí a oddanou fanbase
  • Technické inovace, které ovlivní budoucí open-world herní vývoj

💡 Strategie očekávání: Sleduj oficiální oznámení a technické showcases, abys zůstal informován o vývojovém pokroku, a zvaž zažití nebo návrat k The Witcher 3 pro plné ocenění narativních spojení.

Tržní pozice a průmyslový dopad 📈

Vedoucí pozice RPG trhu:

The Witcher 4 vstupuje na konkurenční RPG krajinu, která zahrnuje etablované franšízy jako Elder Scrolls, Dragon Age a vznikající tituly od různých studií. Reputace CD Projektu RED pro excelenci a technické inovace pozicuje The Witcher 4 jako potenciálního tržního lídra.

Faktory průmyslového vlivu:

  • Sdílení technologií Unreal Engine 5 bude prospěšné celému průmyslu
  • Inovace open-world designu mohou ustanovit nové standardy
  • Narativní hloubka a důsledky voleb pokračují v posouvání hranic žánru
  • Přechod postavy od Geralta k Ciri zkoumá nové storytelling možnosti

Komerční očekávání:

Průmysloví analytici předpovídají silný komerční výkon na základě popularity franšízy, technického pokroku a prokázané track record CD Projektu RED. Pre-order kampaně a marketingové iniciativy pravděpodobně vygenerují významný zájem spotřebitelů, jak se spuštění blíží.

FAQ

Q: Kdy bude The Witcher 4 vydán?
A: CD Projekt RED uvedl, že The Witcher 4 nevyjde dříve než v roce 2027, přičemž konkrétní datum ještě nebylo oznámeno.

Q: Můžu importovat svůj save z The Witcher 3?
A: Zatímco není oficiálně potvrzeno, časový skok mezi hrami naznačuje, že import save může mít omezený dopad, ačkoli některé volby stavu světa se mohou přenést.

Q: Objeví se Geralt v The Witcher 4?
A: Ano, dabér Doug Cockle potvrdil, že se Geralt objeví, pravděpodobně v podpůrné roli podobně jako Vesemir v The Witcher 3.

Q: Na jakých platformách bude The Witcher 4 dostupný?
A: Hra vyjde na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S. Žádné verze pro předchozí generaci konzolí nejsou plánovány.

Q: Budou tam multiplayer módy?
A: Ne, The Witcher 4 je navržen jako single-player akční RPG bez oznámených multiplayer funkcí.

Q: Jak se liší Ciriny gameplay od Geraltova?
A: Ciri bude mít unikátní schopnosti včetně sil Starší krve, cestování dimenzemi, dual-wielding schopnosti a potenciálně řetězové zbraně, nabízející odlišné bojové styly.

Q: Používá The Witcher 4 stejný engine jako předchozí hry?
A: Ne, The Witcher 4 používá Unreal Engine 5 místo proprietárního REDenginu CD Projektu RED, umožňující vylepšenou grafiku a efektivitu vývoje.

Q: Bude tam podpora jazykové lokalizace?
A: Zatímco není oficiálně potvrzeno, historie CD Projektu RED naznačuje komplexní lokalizaci včetně titulků a dabingu v mnoha jazycích.

Q: Používá hra AI-generovaný obsah?
A: Ne, CD Projekt RED výslovně uvedl, že nebudou používat generativní AI ve vývoji, spoléhaje se výhradně na lidskou kreativitu a talent.

Q: Jaké jsou očekávané PC systémové požadavky?
A: Oficiální požadavky nebyly oznámeny, ale očekávej vyšší specifikace než současné AAA hry kvůli Unreal Engine 5 a pokročilým grafickým funkcím.

Související články:

MagicStark - CTA Button

Štítky
Hodnocení článku

Na tvém názoru záleží

0.0
Hodnotilo 0 uživatelů
5★
0x
4★
0x
3★
0x
2★
0x
1★
0x
Ohodnotit článek
Děkujeme za vaše hodnocení!
Napsat komentář

Komunita a newsletter

Chceš být u novinek jako první? Připoj se na náš CZ/SK komunitní Discord, kde v roomce #herní-novinky najdeš ty nejčerstvější pecky! 🎮💥 Můžeš se taky zapojit do diskuze, najít nové přátele, spoluhráče, účastnit se GIVEAWAYS a ulovit periférie nebo klíče na hry, které tě zajímají! 🔑👾

Díky tvé podpoře mohu vytvářet kvalitní herní obsah a přinášet nejčerstvější informace ze světa gamingu 🎮. Některé odkazy v mých článcích mohou být affiliate - když přes ně nakoupíš, dostanu malou provizi, aniž by se změnila cena pro tebe. Všechny produkty a hry, které doporučuji, jsou pečlivě vybrané a osobně otestované. Tento příjem mi pomáhá zůstat nezávislým tvůrcem a přinášet ti objektivní recenze a názory. Pokud se ti můj obsah líbí, můžeš mě podpořit i přes členství na Twitchi, YouTube nebo Discord Nitro boost. Děkuji za tvou podporu! - MagicStark 💎

Autorova fotka

Daniel Haša

🎮 Streamer | 🎥 Content Creator | 📈 SEO Specialist | 🎮 Gamer & Beta Tester | ✍️ Copywriter | 🧠 AI user

Daniel je vášnivý hráč a tvůrce obsahu, který se specializuje na herní recenze, návody a novinky ze světa videoher. Pravidelně streamuje na Twitchi, vytváří detailní YouTube videa a přináší exkluzivní články na magicstark.cz. Pokrývá nejnovější tituly, poskytuje hluboké herní analýzy a pomáhá hráčům dostat ze sebe maximum.