Rise of the Ronin obsahuje tři režimy obtížnosti

23.02.2024

Společnosti Koei Tecmo a Team Ninja odhalily nové podrobnosti o boji ve hře Rise of the Ronin, od různých stylů, které mohou hráči používat, až po důležitost Ki během soubojů.

Herní mechaniky, které budou hráčům sérií Nioh 1 a 2 dobře známé, se vracejí ve hře Rise of the Ronin, s přidanou možností přizpůsobení úrovně obtížnosti podle individuálních preferencí každého hráče. Podle oficiálních informací zveřejněných na stránkách hry pro PlayStation, budou hráči moci vybírat z trojice režimů obtížnosti: Úsvit (snadný), Soumrak (střední) a Soumrak (těžký). Tyto režimy lze měnit v průběhu hry, což umožňuje hráčům přizpůsobit si herní zážitek podle svých potřeb. Režim Úsvit je speciálně navržen pro ty, kdo dávají přednost ponoření se do příběhu nebo prozkoumávání herního světa bez velkých překážek, díky vylepšené obnově zdraví z léků a sníženému počtu ztrát Ki při útocích. Naopak, pro ty, kdo hledají náročnější bojové výzvy, jsou tu režimy Soumrak a Soumrak, které slibují intenzivnější herní zážitek.

Zatímco je jasné, že Rise of the Ronin nabídne bohaté možnosti pro personalizaci obtížnosti, zůstává otázkou, zda hra zavede systém různých Cest podobně jako série Nioh, které fungují jako možnost New Game Plus s přídavkem nového obsahu pro opakované hraní. S vydáním hry nastaveným na 22. března pro konzoli PS5, fanoušci netrpělivě očekávají, jaké další inovace a rozšíření herního světa Rise of the Ronin přinese.