Patchnotes 14.22

06.11.2024

Patch 14.22 je tady!
Tentokrát přinášíme něco speciálního pro ARAM... Most pokroku! Vyraz na most a probojuj se skrz novou mapu spolu s miniony a věžemi v duchu seriálu Arcane! Doufáme, že se ti tahle novinka bude líbit. Navíc se na Riftu poprvé ukáže Ambessa, Matriarcha války!

V tomto patchi přichází pár systémových změn. Největší novinkou je, že minioni ve střední a postranních lajnách Summoner's Riftu se postupně začnou odlišně synchronizovat. Díky tomu budou mít hráči na midu větší prostor roamovat do postranních lajn na gank, zatímco jejich vlna ještě čeká na vyčištění. Děláme i drobné úpravy u předmětů pro AD assassiny, aby lépe plnily své účely. Dále jsme přepracovali Statikk Shiv a Yun Tal Wildarrows, aby měly silné a jedinečné efekty jako prvotní předměty pro AD carry šampiony.

Kromě toho se dočkáme menší aktualizace Warwika. Jeho schopnosti byly modernizovány a velikost postavy lehce zvětšena, aby více odpovídal jeho kanonickým proporcím. Dále přinášíme obvyklé drobné balanční úpravy zaměřené na posílení nebo oslabení nejvýraznějších šampionů ve hře.

Patch Highlights

Prestige Chosen of the Wolf Swain, Chosen of the Wolf Swain, Chosen of the Wolf Ambessa, Chosen of the Wolf Pantheon, Chosen of the Wolf Kindred a Chosen of the Wolf Katarina budou k dispozici od 6. listopadu 2024 ve 20:00 našeho času.
Prestige Chosen of the Wolf Swain, Chosen of the Wolf Swain, Chosen of the Wolf Ambessa, Chosen of the Wolf Pantheon, Chosen of the Wolf Kindred a Chosen of the Wolf Katarina budou k dispozici od 6. listopadu 2024 ve 20:00 našeho času.

Ambessa

Všichni jste si užívali Teemovu tematickou hudbu při startu hry, a proto chceme totéž zkusit s Ambessou! V patchi 14.22, na oslavu jejího uvedení, budete mít při spuštění Ambessy možnost slyšet adaptovanou verzi skladby Blood Sweat & Tears. Doufáme, že se vám tahle novinka bude líbit a užijete si atmosféru s novými či aktualizovanými šampiony!

Systems

Sledování bounties:

Bounties se na tabulce skóre neobjevují tak často, jak by měly. Tuto chybu opravujeme. Bounties se nyní zobrazí na tabulce skóre po překročení 100 goldů namísto dosavadních 150 goldů.

Lajnový minioni:

Minulé léto jsme upravili synchronizaci vln minionů na midu a bočních lajnách tak, aby se střetly ve stejnou chvíli. Díky tomu, pokud midlaner vyčistil svou lajnu a roamoval, side laneři měli svou lajnu již také vyčištěnou. Nyní tento systém částečně měníme zpět: Minioni se sice na začátku střetnou současně, ale časem se začnou více rozcházet. To dává midlanerům větší možnost roamovat na boční lajny a vytvořit akci. Tento bonus rychlosti pohybu se bude během prvních 14 minut postupně snižovat, což by mělo udržet rané fáze hry stabilní, ale po levelu 6 usnadnit roamování.

Bonus rychlosti pohybu lajnových minionů:
Rychlost pohybu minionů bude klesat od 120 na začátku až na 0 během prvních 14 minut.

Líbí se ti obsah? Podpoř ho ať může pokračovat!
Subscription Jednorázová podpora

Champions

Aatrox patří mezi nejvýkonnější top lanery v nízkých MMR úrovních a s novými strategiemi okolo předmětu Spear of Shojin se stal ještě silnějším. Abychom ho trochu srovnali, omezíme jeho sílu v pozdější fázi hry, kde má tendenci dominovat. Cílem této úpravy je snížit jeho výkon především v nižších MMR úrovních, kde aktuálně až příliš exceluje.

R - World Ender

  • Total Attack Damage: 20/32.5/45% ⇒ 20/30/40%

Anivia se spolehlivě škáluje díky svému dosahu a bezpečnosti, kterou jí pasivka poskytuje na lajně. To je v pořádku, protože nemá příliš velkou možnost rozhodovat o průběhu hry, ale její pozdější poškození a odolnost půjdou dolů, aby odpovídaly tomu, jak dobře se dokáže škálovat.

Base Stats

  • Armor Growth: 4.9 ⇒ 4.5

E - Frostbite

  • Damage: 50/75/100/125/150 (+60% AP) ⇒ 50/75/100/125/150 (+55% AP)

Blitzcrank teď není v nejlepší kondici, takže mu trochu pomůžeme. Zvyšujeme jeho poškození, aby měl větší šanci na kill a vyrovnal celkové snížení poškození ve hře, které přišlo s patchem 14.19.

E - Power Fist

  • Damage: 180% Total AD (+25% AP) ⇒ 200% Total AD (+25% AP)

Briar patří mezi šampiony, kteří nejvíce pocítili nedávný nerf Blade of the Ruined King. S novým stavem tohoto předmětu jsme spokojeni, takže teď doladíme šampiony, kteří na něm spoléhají. Briar si zaslouží trochu pomoci, a proto jí zvýšíme odolnost, aby lépe přežila v berserk módu. Tento buff se projeví hlavně v jejím early game, kde má ve vyšších MMR značné problémy.

Base Stats

  • Base Health: 590 ⇒ 625

Corki vyletěl daleko za hranici hratelnosti a přistál rovnou v "přesíleném" státě. Jsme nadšení, že si opět našel své publikum, a že ho hráči hojně vybírají do botu. Rádi bychom, aby si tyto hráče udržel, ale je potřeba ho trochu přibrzdit. Snižujeme mu růstové statistiky a mana pool, což by mělo pomoci vytvořit větší rozdíl mezi jeho midem, kde často kupuje Manamune, a botem, kde spamování schopností kvůli pushi není tak zásadní.

Base Stats

  • Attack Damage Growth: 2.5 ⇒ 2
  • Mana Growth: 54 ⇒ 40

Líbí se ti obsah? Podpoř ho ať může pokračovat!
Subscription Jednorázová podpora

Fizz postupně ztratil schopnost spolehlivě získávat killy kvůli nerfům svých scaling statů a nedávnému oslabení jeho předmětů v patchích 14.19 a 14.21. Abychom mu trochu vrátili jeho zabijácký potenciál, přidáváme více poškození pro agresivní použití jeho Q a lehce posilujeme efekt jeho aktivního W.

Q - Urchin Strike

  • Damage: 10/25/40/55/70 (+45% AP) ⇒ 10/25/40/55/70 (+55% AP)

W - Seastone Trident

  • Active Damage: 50/70/90/110/130 (+40% AP) ⇒ 50/70/90/110/130 (+45% AP)

Illaoi momentálně dominuje, hlavně v nižších úrovních MMR. Proto jí snižujeme poškození v rané fázi hry a lehce oslabujeme její pozdní fázi, aby její protivníci měli větší šanci proti ní uspět.

Base Stats

  • Attack Damage: 68 ⇒ 65
  • Mana Growth: 60 ⇒ 50

Irelia dostane malý buff, který výrazně zlepší pocit ze hry – nově si totiž udrží stacky pasivky při útoku na struktury a navíc jim bude udělovat částečné poškození. Z hlediska síly očekáváme, že tento změna bude relativně malá, ale citelně zlepší její hratelnost. Irelia sice stále nebude nejlepší šampion ve své třídě na demolice věží, ale split push a využívání získaných výhod v lajně by teď měly být mnohem uspokojivější.

Passive - Ionian Fervor

  • NEW: Stacks now refresh upon attacking structures
  • NEW: Damage now applies to structures at 50% effectiveness

Jax je momentálně trochu silnější, než by měl být. I když jsme spokojeni s jeho nedávnými úpravami, které zvýšily jeho odolnost a dlouhodobé poškození, rozhodli jsme se snížit jeho burst damage. Cílem je klást větší důraz na jeho schopnost v delších soubojích a dát protihráčům více příležitostí reagovat na jeho útoky.

R - Grandmaster-At-Arms

  • Cooldown: 100/90/80 ⇒ 110/100/90
  • Damage: 150/250/350 (+100% AP) ⇒ 100/175/250 (+100% AP)

Katarina přišla o dost síly po nerfu Sorcerer's Shoes, a momentálně je tedy o něco slabší. Proto jí chceme trochu navýšit sílu, ale zaměříme se spíše na to, aby mohla efektivněji opotřebovávat své protivníky během boje, aniž bychom zvyšovali její krátkodobý burst damage, který už je dostatečně vysoký.

E - Shunpo

  • Cooldown: 14/12.5/11/9.5/8 ⇒ 12/11/10/9/8

R - Death Lotus

  • Cooldown: 90/60/45 ⇒ 75/60/45

Líbí se ti obsah? Podpoř ho ať může pokračovat!
Subscription Jednorázová podpora

Kayle si momentálně vede hůře, než by měla, zejména vzhledem k tomu, že její síla je poměrně jednoduchá, ale má velmi malou kontrolu nad svým výkonem kvůli prohrávání téměř všech laning fází. Proto chceme zvýšit její maximální sílu, aby měla svůj vlastní unikátní přínos a odměnu za to, že hráči přijmou její slabší začátek na lince.

Passive - Divine Ascent

  • Attack Speed per stack: 6% (+.5% per 100 AP) ⇒ 6% (+1% per 100 AP)
  • Max Attack Speed: 30% (+2.5% per 100 AP) ⇒ 30% (+5% per 100 AP)

K'Sante má momentálně příliš silný early game, proto ho oslabujeme. Zároveň je však v režimu All Out až příliš snadno kiteovatelný. S ohledem na zachování možnosti counterplaye, kterou přinesl nedávný rework, jsme prozatím zvolili menší úpravu – mírně zrychlujeme jeho dash, aby byl o něco efektivnější, ale nepřehnali jsme to.

Q - Ntofo Strikes

  • Damage: 80/110/140/170/200 (+40% bonus resistances) ⇒ 70/100/130/160/190 (+40% bonus resistances)

E - Footwork

  • All Out Dash Speed: 950 + Movement Speed ⇒ 1250 + Movement Speed

Lillia se stále drží na vrcholu junglerů, takže ji čeká další oslabení. Tentokrát snižujeme její pozdní herní odolnost, aby byla snáze zabitelná a lépe odpovídala svému určenému power levelu.

Base Stats

  • Armor Growth: 5.2 ⇒ 4.5

Passive - Dream-Laden Bough

  • Monster heal over time: 39-54 (based on level) (+15% AP) ⇒ 39 (+15% AP)

Maokai je momentálně trochu slabší, a proto bychom mu rádi pomohli stát se efektivnějším junglerem a supportem, aniž bychom výrazně posílili jeho top lane, kde je jeho výkon vyvážený. Zvyšujeme mu pohybovou rychlost a jeho odolnost v rané fázi hry. Také jsme upravili optimalizaci jeho sazenic, aby nebylo nutné spěchat s koupí bot, jen kvůli jejich zrychlení.

Base Stats

  • Move Speed: 330 ⇒ 335
  • Base Health: 635 ⇒ 665

E - Sapling Toss

  • Sapling Move Speed: 400/425/445/460 (based on boots) ⇒ 400-460 (linear scaling 1-13)

Mordekaiser si aktuálně příliš snadno podmaňuje nižší MMR úrovně, a tak se zaměřujeme na snížení jeho poškození. Protože zkušenější hráči obvykle dokáží jeho schopnost E uhnout, snížení jejího poškození je ideálním způsobem, jak Mordekaisera oslabit právě tam, kde dosahuje nejlepších výsledků.

E - Death's Grasp

  • Damage: 70/85/100/115/130 (+60% AP) ⇒ 60/75/90/105/120 (+40% AP)

Líbí se ti obsah? Podpoř ho ať může pokračovat!
Subscription Jednorázová podpora

Poppy jsme sice nedávno oslabili kvůli její podpoře, ale opět se v této roli vyhoupla mezi nejoblíbenější volby. Tentokrát se zaměřujeme na její základní AD, což ovlivní sílu její podpory, kde využívá runu Hail of Blades, Bloodsong i Dead Man's Plate. Abychom udrželi její trvalé poškození na topu a v džungli na podobné úrovni, lehce jsme jí kompenzovali attack speed.

Base Stats

  • Attack Damage: 64 ⇒ 60
  • Level 1 Attack Speed: .625 ⇒ .658

Rumble utrpěl několik nerfů na své počáteční poškození a momentálně se mu v lince nedaří tak dobře, jak bychom si představovali. Místo pouhého vrácení předchozích úprav poškození jsme se rozhodli zlepšit jeho základní přežití, teď když jeho laning už není tak dominantní.

Base Stats

  • Base Health: 625 ⇒ 655

Seraphine si v bot lince vede až příliš dobře, takže se ji pokoušíme oslabit způsobem, který by měl více zasáhnout její APC roli, zatímco podpora Seraphine zůstane ovlivněna minimálně.

Q - High Note

  • Damage: 60/85/110/135/160 (+60% AP) ⇒ 60/85/110/135/160 (+50% AP)

Shen si po nedávných změnách v předmětech a snížení hodnoty zlata opravdu užívá hry, a je tak silnější, než by nám vyhovovalo. Chceme mu ponechat silné CC, schopnost soubojů 1v1 a odolnost v pozdní fázi hry, takže jeho výkon oslabujeme v oblastech, kde hráči Shenů pravděpodobně ztrátu přijmou.

Passive - Ki Barrier

  • Cooldown: 10 ⇒ 11
  • Cooldown Refund: 4-7.5 (based on level) ⇒ 4-8 (based on level)

R - Stand United

  • Shield: 130/290/450 (+16 bonus HP) ⇒ 120/220/320 (+15% bonus HP
  • Max Shield: 208/464/720 (+25.6% bonus HP) ⇒ 192/352/512 (+24% bonus HP)

Swainův update je venku a i když je trochu slabší, jsme opravdu spokojení s tím, jak jeho nový arzenál schopností funguje. Máme teď prostor mu dodat více síly, a tak bychom mu rádi zvýšili schopnost držet pozici jako odolný mid-laner a posílili jeho hlavní kouzla, aby byla ještě účinnější.

Base Stats

  • Magic Resist: 30 ⇒ 31
  • Magic Resist Growth: 1.3 ⇒ 1.55

Q - Death's Hand

  • Damage: 60/85/110/135/160 (+45% AP) ⇒ 60/90/120/150/180 (+45% AP)
  • Max Damage: 120/170/220/270/320 (+90% AP) ⇒ 120/180/240/300/360 (+90% AP)

E - Nevermove

  • Cooldown: 14/13/12/11/10 ⇒ 12/11.5/11/10.5/10

R - Demonic Ascension

  • Heal per Second: 15/30/45 (+5% AP) (+1.25% Bonus HP) ⇒ 15/30/45 (+5% AP) (+1.5% Bonus HP)

Sylas teď častěji staví předměty na zdraví, což nás těší, ale je momentálně příliš silný. Snižujeme mu růst zdraví, aby byl zranitelnější a měli hráči větší motivaci pokračovat s buildy zaměřenými na zdraví.

Base Stats

  • Health Growth: 129 ⇒ 122

Líbí se ti obsah? Podpoř ho ať může pokračovat!
Subscription Jednorázová podpora

Syndra je momentálně až příliš silná mid lanerka a její poškození je těžké vyhnout, jakmile začne škálovat. Snižujeme její burst mimo ultimátku, protože často dokáže způsobit velké poškození i bez použití R, což jí umožňuje hrát z bezpečné vzdálenosti bez velkého rizika pro její soupeře.

W - Force of Will

  • Damage: 70/110/150/190/230 (+70% AP) ⇒ 70/105/140/175/210 (+65% AP)

Udyrovy buildy zaměřené na maximální úroveň Q jsou v pořádku, ale buildy s maximem na R se v poslední době osvědčují až příliš dobře. I když ztratil nějakou sílu kvůli změnám u Fated Ashes, těší ho Dead Man's Plate a posun směrem k metodickému stylu boje. V tomto patchi snižujeme jeho R poškození u tank buildů, protože je v R-max variaci s převážně tankovými buildy až příliš nebezpečný.

R - Wingborne Storm

  • Damage: 80/170/260/350/440 (+140% AP) ⇒ 80/150/220/290/360 (+140% AP)
  • Empowered Damage: 8-16% (level scaling) max HP ⇒ 8-14% (level scaling) max HP
  • Monster cap: 60 (+400% AP) (+800% bonus AD) ⇒ 80-400 (level scaling)

Varus utrpěl nerfy Blade of the Ruined King v minulém patchi, a tak mu chceme trochu pomoct. Rádi bychom, aby se častěji držel v oblasti sustained damage (trvalého poškození) než čistě lethality buildů, takže posilujeme jeho profil zaměřený na soustavné poškození.

W - Blighted Quiver

  • On-hit Damage: 5/10/15/20/25 ⇒ 8/13/18/23/28

Vayne byla v solidní formě, ale nerfy Blade of the Ruined King v patchi 14.21 ji zasáhly příliš tvrdě. Přidáváme jí trochu síly, aby byla opět nebezpečnější, a to zvýšením jejího kill threat s ultimátkou (R) v průběhu hry, aniž bychom narušili její slabší začátek na laningu.

R - Final Hour

  • Bonus Attack Damage: 25/40/55 ⇒ 35/50/65

Vel'Koz je momentálně v trochu slabší pozici, a tak mu přidáváme na síle. Poškození má dostatečné jak v roli supporta, tak na midu, ale chybí mu stabilita v jiných oblastech. Proto mu snižujeme cooldown na E, které obvykle maxuje jako poslední, a jeho R, klíčovou schopnost pro zabezpečení killů v rané fázi hry. Tím by měl mít větší prostor na efektivní zapojení do hry.

E - Tectonic Disruption

  • Cooldown: 16/15/14/13/12 ⇒ 14/13.5/13/12.5/12

R - Life Form Disintegration Ray

  • Cooldown: 120/100/80 ⇒ 100/90/80

Vi momentálně není tak silná, jak bychom od ní na frontové linii čekali. Zvyšujeme proto její odolnost prostřednictvím úpravy Blast Shield, která ji více odmění za delší souboje, protože tento štít může aktivovat opakovaně.

Passive - Blast Shield

  • Shield: 12% max HP ⇒ 14% max HP

Líbí se ti obsah? Podpoř ho ať může pokračovat!
Subscription Jednorázová podpora

Warwick dostane v tomto patchi pár drobných vylepšení! Kromě toho, že bude o něco větší a hrozivější, čekají ho úpravy pro lepší zážitek ze soubojů a plynulejší údery. Navíc upravujeme cooldown jeho W, takže ho teď půjde lépe využít jako nástroj pro vyhledávání nepřátel.

Base Stats

  • Model Size: Increased by 15%

W - Blood Hunt

  • Mana Cost: 70 ⇒ 55
  • Cooldown: 100/85/70/55/40 ⇒ 80/70/60/50/40
  • Passive: Spells now also trigger the attack speed when used to damage enemies under 50% Health. The attack speed granted by attacks and spells now linger between attacks.
  • Bonuses from passive: 250% increase on enemies under 20% ⇒ 200% increase on enemies under 25%

  • Cooldown Reduction: Ticks twice as fast while no one is hunted ⇒ Refunds 30% if no one is found by the active
  • Active Lockout Removed: No longer locks out casting while in champion combat

E - Primal Howl

  • Auto attack lockout after casting E2: 0.5s⇒ 0.25s
  • R - Infinite Duress

    • Hit Radius: 100 ⇒ 150
    • NEW Claws in Front: Now only latches onto champions in front of Warwick

    Wukong momentálně nedosahuje dobrých výsledků ani na topu, ani v jungli, takže mu přidáváme trochu síly. Nejčastěji si maxuje W až jako poslední, což znamená, že jeho cooldown zůstává po většinu hry zbytečně vysoký. Proto snižujeme cooldown na nižších úrovních, abychom mu zlepšili výměny na topu i pohyb v jungli. Také mu zvyšujeme základní manu, což mu na topu umožní více sesílat schopnosti.

    Base Stats

    • Mana: 300 ⇒ 330

    W - Warrior Trickster

    • Cooldown: 22/20/18/16/14 ⇒ 18/17/16/15/14

    Items

    Měníme položky Opportunity a Youmuu's Ghostblade tak, aby lépe odpovídaly různým herním stylům, přičemž změny by měly být na povrchu neutrální, co se týče síly. Opportunity nyní lépe podpoří burst assassiny, zatímco Youmuu's bude ideální pro hráče, kteří se chtějí více soustředit na roaming. Očekáváme, že obě položky si mezi assassiny najdou své místo, a jakmile uvidíme, že nějaký item neslouží efektivně, rádi ho upravíme, aby znovu našel využití.

    • Recipe: Serrated Dirk + Rectrix + Pickaxe + 150 gold ⇒ Serrated Dirk + Rectrix + Long Sword + 675 gold
    • Attack Damage: 60 ⇒ 55
    • Movement Speed: 0 ⇒ 4%

    Opportunity získává v tomto patchi lehký rework, který lépe podporuje roam a flexibilní pohyb po mapě. Tento item bude nyní výhodnější pro assassiny, kteří chtějí mít vysokou mobilitu mezi linkami. Navíc by měl lépe posloužit v delších bitvách nebo pro rychlé přesuny, aby hráči mohli efektivněji iniciovat souboje nebo uprchnout.

    • Recipe: Serrated Dirk + Rectrix + 925 gold ⇒ Serrated Dirk + Pickaxe + Long Sword + 475 gold
    • Attack Damage: 50 ⇒ 55
    • Movement Speed: 4% ⇒ 0
    • Preparation Lethality: 10/6 ⇒ 11/7
    Líbí se ti obsah? Podpoř ho ať může pokračovat!
    Subscription Jednorázová podpora

    Statikk Shiv se v tomto patchi dočkal kompletního přepracování, které řeší několik zásadních designových problémů. Původně vyžadoval až příliš specifickou optimalizaci k maximálnímu využití, sloužil jako nástroj pro rychlé čištění vln a zároveň pomalu oslaboval nepřátelské šampiony. Navíc poskytoval nečekaně vysoké burst poškození v týmových bojích, které bylo těžké správně ohodnotit.

    Nová verze Statikk Shivu přináší jasněji definované využití: zachovává se jako cenově dostupný item na čištění vln v rané fázi hry, ale přichází s přímějším efektem, který se lépe hodí pro tradiční ADC a zajišťuje předvídatelnější poškození.

    • Total Gold Cost: 2900 gold ⇒ 2700 gold
    • Attack Damage: 50 ⇒ 45
    • Attack Speed: 40% ⇒ 30%
    • Electrospark: Remade - Your first 3 attacks within 8 seconds fire chain lightning on-hit, hitting up to 5 targets (including the attack target) for 60 magic damage, increased to 85 for minions/monsters (25-10s CD levels 7-12)
    • Electroshock: Remade - Scoring a takedown resets the cooldown on Electrospark

    Yun Tal Wildarrows se dočkal přepracování na early-game crit item, který jsme dříve slíbili, když jsme odstranili jeho pseudo-crit poškození. Yun Tal je navržený jako ideální první item pro ADC zaměřené na kritický zásah – zpočátku je slabší než položky jako Essence Reaver nebo Collector, ale postupně nabírá na síle a v týmových bojích dokáže v DPS tyto alternativy překonat.

    Budeme sledovat výkon a popularitu tohoto předmětu mezi hráči ADC, abychom zajistili, že najde své místo v crit buildu pro šampiony zaměřené na auto-attacky.

    • Total Gold Cost: 2950 gold ⇒ 3000 gold
    • Recipe: Pickaxe + Noonquiver + 775 gold ⇒ B.F. Sword + Scout's Slingshot + Long Sword + 750 gold
    • Attack Damage: 60 ⇒ 50
    • Critical Strike: 25% ⇒ Removed
    • NEW Attack Speed: 25%
    • Serrated Edge: Removed
    • NEW Passive - Practice Makes Lethal: On attack, permanently gain 0.2% Critical Chance, up to 25%
    • NEW Passive - Flurry: On attacking an enemy champion, gain 30% Attack Speed for 4 seconds (40 second CD, reduced by 1s on hit; 2s for a critical strike)

    Summoner Spells

    Barrier se před pár měsíci dostalo posílení, aby se stalo skutečnou volbou pro bot linku. Ovšem, tato změna byla až příliš efektivní, a tak je nyní Barrier téměř vždy jasnou volbou, která zastínila ostatní summoner spelly. Proto jej nyní lehce oslabujeme, aby došlo k lepšímu vyvážení a větší volbě, což také umožní burst šampionům snazší likvidaci protivníků na botu. 

    • Shield: 120-480 (based on level) ⇒ 100-460 (based on level)

    Loni jsme do Smite přidali funkci "targeting forgiveness," která hráčům umožňovala seslat Smite na Draka, i když jim do cesty vstoupil nepřátelský šampion. Po přidání Void Grubů ale občas došlo k tomu, že Smite zasáhl nejbližšího Gruba místo požadovaného epického monstra, což působilo frustrujícím dojmem. Proto nyní upravujeme přesnost Smite, aby se zaměřil na epické monstrum, pouze pokud se nachází mnohem blíže kurzoru.

    • Epic Monster targeting forgiveness: 300 ⇒ 125

    ARAM - The Bridge of Progress

    Vítej na Mostě pokroku, kde se ARAM setkává s Arcanem! Ponoř se do nového herního módu inspirovaného světem Arcane a poznej srdce Piltoveru a Zaunu jako nikdy předtím. Tento ARAM mód přináší zcela nový vizuál, příběhy, úkoly a herní vylepšení. Spoj se s týmem, prozkoumej nový most a vydej se do zábavných a napínavých dobrodružství. GLHF!

    Změny na mostě

    • Kompletně upravená grafika v duchu Arcane.
    • Přidána "dálnice" uprostřed mostu pro rychlejší přesun, což poskytne výhodu pro melee hrdiny a assassiny, kteří v ARAM módu tradičně strádali.
    • Zdravotní stanice mírně posunuta směrem do středu mostu.
    • Upraveny zdravotní balíčky s malými buffy podle stran.
    • Přidána zóna rychlosti pro ty, kteří se vrhají vpřed se sněhovými koulemi.
    • Specifické odměny za zničení inhibitorů na různých stranách mapy.
    • Přidány nové keře a bariéry u základen, aby obranné strategie byly zajímavější.

    Quest Nemesis

    Prozkoumej pět jedinečných úkolů "Nemesis Quest", které jsme připravili. Ponoř se do hry a objevuj příběhy, které na tebe na mostě čekají!

    Nový zážitek pro navracející se hráče

    V následující aktualizaci 14.22 budou některé změny zavedeny pro "Navracející se hráče" – tedy účty, které nehrály žádný PvP zápas déle než 6 měsíců.

    • První zápasy v módu Bridge of Progress mohou být proti týmům botů, kteří se přizpůsobí dovednostem hráče a postupně mu pomohou znovu získat herní flow.
    • Tito boti se objeví pouze v módu Bridge of Progress a jen při prvních několika hrách po návratu po půlroční pauze. Ostatní herní fronty zůstávají beze změny.
    • Stejně jako boti pro nové hráče, kteří se objevili v QuickPlay módu v patchi 14.18, jsou i tito navrženi tak, aby pomohli novým a navracejícím se hráčům obnovit své dovednosti a seznámit se s novými změnami v League of Legends.

    Připrav se na nové výzvy na Mostě pokroku!

    Líbí se ti obsah? Podpoř ho ať může pokračovat!
    Subscription Jednorázová podpora