Patchnotes 14.20
Šťastné LoL Player Days a vítej u patchu 14.20!
Tenhle patch je první úpravou pro Split 3. Celkově jsme spokojení s novým tempem soubojů a omezením snowball efektu, ale po změnách u asi stovky itemů se samozřejmě pár věcí nečekaně vychýlilo.

Teď ladíme itemy pro crit ADC, hlavně Collector, Essence Reaver, Statikk Shiv a Yun Tal Wildarrows, aby early game dávaly větší smysl. Zároveň nerfujeme AP burst itemy, protože aktuálně dokážou one-shotnout až moc lehce. Snižujeme i rychlost AP jungle clearu. S těmito změnami věříme, že se crit ADC vrátí do hry a obecně posílíme jiné než magické postavy napříč rolemi. Kromě systémových úprav se zaměřujeme i na zhruba tucet nejsilnějších championů, ale další úpravy přijdou, jak postupně doladíme nový item systém.
A teď něco speciálního: LoL slaví 15 let! Spouštíme LoL Player Days, abychom tuhle chvíli pořádně oslavili. Tentokrát sice nepřidáváme žádné nové hry jako při 10. výročí, ale čeká tě spousta odměn, které najdeš níže v patch notes.
A to není vše – v tomto patchi přichází také Teemo ASU, změny v Ready Check penaltách, úpravy MMR a 2024 Worlds Clash. Díky za přečtení a těšíme se zase u dalšího patchu!
Mid-Patch Updates

Patch Highlights
Music Fan Gragas, Cosplayer Neeko, Esports Fan Trundle a Genesis Nightbringer Yasuo budou dostupní od 9. října v 19:00 UTC.
Navíc si můžeš během LoL Player Days získat speciální Mythic skin Ann-Sivir-sary, stačí plnit mise! Více informací najdeš hned v následující části.

Lol Player Days
League of Legends je hra, kterou jste vybudovali právě vy, naši hráči. Minulých 15 let bylo úžasnou cestou, a my jsme poctěni, kolika způsoby jste vyjádřili svou lásku ke hře, esportu i k sobě navzájem.
Dneškem začínáme oslavu vás všech a toho, jak jste z LoL vytvořili něco, co překonalo naše představy. Budeme sdílet příběhy hráčů z celého světa, které ilustrují umělci z komunity. Zároveň budete mít možnost získat několik Legacy skinů z archivu, deset dní odměn, a pár dalších drobných dárků jako výraz naší vděčnosti.

Během těchto 10 dní můžete odemknout celou sérii odměn – stačí si zahrát hru a splnit mise. Na konci každého dne získáte odměnu, včetně Mythic skinu Ann-Sivir-sary, Mythic Essence a dalších doplňků inspirovaných fanoušky. Máte čas do 28. října, abyste je všechny získali – můžete hrát každý den, nebo klidně počkat na poslední den a zahrát si všech 10 her najednou! (Nezapomeňte si mezi hrami trochu protáhnout prsty!)
Odměny pro 10denní event League of Legends Player Days:
- Den 1: Anniversary Player Icon 🎉
- Den 2: 2500 Blue Essence 💙
- Den 3: Mystery Icon ❔
- Den 4: 1050 Orange Essence 🧡
- Den 5: Anniversary Emote 🥳
- Den 6: 5 Mythic Essence 💎
- Den 7: Mystery Emote 🎭
- Den 8: 10 Mythic Essence 💠
- Den 9: Ann-Sivir-sary Skin Permanent (Mythic) 👑
- Den 10: Ann-Sivir-sary Border and Icon ✨
🎥 Event odstartujeme živým Q&A s vývojáři 9. října ve 14:00 PDT! Připoj se na Twitch, YouTube nebo TikTok League of Legends, kde si užiješ zábavné hry jako "Chat Builds a Champ" a workshop naživo s možností pokládat vývojářům otázky.
🔹 Navíc se můžeš těšit na speciální dny oslav – Creative Day, Music Day a Esports Day, které proběhnou 9., 10., a 11. října. Sleduj naše sociální sítě @LeagueofLegends a stahuj cool bonusy!
Ať už hraješ od Open Bety nebo jsi naskočil až v Season 14, jsme rádi, že jsi s námi. Děkujeme za všechno, co League přinášíš!
Teemo ASU
Jeden z nejstarších a nejkontroverznějších šampionů v League of Legends, Teemo, se dočkal nového Art and Sustainability Update (ASU)! S patchem 14.20 přichází Teemo s novým animačním systémem, vylepšenými animacemi, zvukovými efekty, hlasovým dabingem a vizuálními efekty, aby ve své plné kráse dál zaséval chaos a zkázu.

Kvůli zvýšenému rozsahu a kvalitě ASU zvyšujeme cenu tří jeho skinů. Pokud je již vlastníš, aktualizace proběhne zdarma, ale pokud je ještě nemáš a chceš je za původní cenu, kup si je před spuštěním ASU zítra!
- Happy Elf Teemo (520 RP → 750 RP)
- Recon Teemo (520 RP → 750 RP)
- Badger Teemo (520 RP → 750 RP)
Tyto skiny byly také dočasně dostupné v patchech 14.19 a 14.20, takže pokud je chceš, pospěš si před jejich návratem do vaultu v patchi 14.21!
Jako součást oslavy Teemova ASU jsme mu připravili novou herní hudbu, která se bude hrát na začátku hry, pokud si zvolíš Teema. Užij si tuhle malou poctu našemu "malému zlobidlu" a vyzkoušej si Teema v Riftu! (A neboj, za hraní Teema tě neodsoudíme – poděkuj Mr Broxahovi.)
Ready Check Penalty Adjustments
V minulém patchi dostali někteří hráči přísnější penalizace za odmítnutí nebo zmeškání Ready Checku kvůli bugu v systému. Tento bug způsobil, že hráči rychleji procházeli úrovněmi penalizací, což vedlo k dlouhým zákazům front i za menší prohřešky. V patchi 14.19 jsme proto snížili tempo, jakým hráči dostávali vážnější postihy za opakované odmítání Ready Checků, zatímco jsme pracovali na trvalém řešení.
S patchem 14.20 by měl být problém vyřešen a nevhodné penalizace odstraněny z účtů. Dočasná pauza na přísné postihy za odmítnutí Ready Checků bude zrušena v patchi 14.21 a systém by měl opět fungovat podle plánu.
Naším cílem je omezit opakované odmítání Ready Checku kvůli nečestným důvodům, ne trestat hráče, kteří se třeba chtěli vrátit pro kamaráda nebo si potřebovali na chvíli odskočit. Systém by nyní měl fungovat správně, pokud ne, dej nám vědět a problém nahlas.
Ranked
V minulé sezóně bylo pro hráče trochu příliš snadné dosáhnout vyšších hodností, což vedlo k velkému rozdílu v počtech hráčů na stejných úrovních napříč regiony. Proto jsme letos chtěli tyto vyšší hodnosti trochu zpřísnit, aby byly hodnosti mezi regiony srovnatelnější. Kvůli těmto změnám však bylo umístění hráčů občas přísnější, než jsme plánovali, takže jsme to teď lehce upravili. V tomto patchi tak mohou hráči očekávat vyšší LP zisky.
Apex Duo MMR omezení bude také v tomto patchi znovu aktivováno.
Abychom zlepšili výkon systému, budou nyní žebříčky v hodnoceném režimu aktualizovány každých 10 minut.
Champions

Aphelios byl minulým nerfem Collectoru výrazně oslaben a potřebuje trochu pomoci. Kromě úprav Collectoru proto Aphelios dostává i přímé buffy, které mu pomohou lépe zvládat early game. Přidáváme mu trochu poškození a odolnosti, aby byl na začátku hry silnější, ale stále zůstal primárně jako late-game carry.
Base Stats
- Base Health: 580 ⇒ 600
P - The Hitman and the Seer
- Bonus Attack Damages: 4.5/9/13.5/18/22.5/27 ⇒ 5/10/15/20/25/30

Caitlyn momentálně nedosahuje požadovaných výsledků, a to částečně kvůli absenci jasného herního plánu. Už není dominantní ve fázi laningu a ani její sustained damage v late game není příliš silné. Rádi bychom obnovili tyto aspekty, které ji dříve charakterizovaly, a proto jí přidáváme menší buffy jak v early game, tak v late game.
Base Stats
- Attack Speed Ratio: 0.61 ⇒ 0.625
Q - Piltover Peacemaker
- Damage to Secondary Targets: 50% ⇒ 60% of total damage

Chceme Corkimu pomoci bezpečně se dostat z "vězení pro profesionály," a tak mu zatím snižujeme manové náklady a posilujeme část jeho identity jako Daring Bombardiera. Tyto změny mu dodají více odvahy a flexibility, aniž by byl přehnaně silný v pro play.
Q - Phosphorus Bomb
- Mana Cost: 80 at all ranks ⇒ 60/65/70/75/80
W - Valkyrie
- Maximum Damage: 150/225/300/375/450 (+150% AP) ⇒ 150/225/300/375/450 (+150% bonus AD) (+150% AP)
E - Gatling Gun
- Mana Cost: 50/60/70/80/90 ⇒ 50/55/60/65/70

Když se tank itemy posílí a celkové poškození klesne, Dr. Mundo je v sedmém nebi a začne si chodit, kam se mu zachce. Momentálně je ale příliš silný a dostává se i tam, kam by neměl. Snižujeme proto jeho poškození, zatímco jeho vysokou odolnost jako tanka ponecháváme beze změny.
E - Blunt Force Trauma
- Bonus Attack Damage: 2/2.35/2.7/3.05/3.4% max health ⇒ 2/2.25/2.5/2.75/3% max health

Jhin je teď přibližně tak spokojený jako Jhin main s quadrakillem, ale momentálně je až příliš silný, hlavně v nižších dovednostních úrovních, kde hry častěji směřují do late game. Měl by být spíše utility šampion než klasický late-game carry, a proto snižujeme jeho zaručené poškození v pozdní fázi hry. Redukujeme mu poškození ultimátky a růst AD, aby jeho výkon ve finálních fázích hry vyhovoval jeho utility roli – a aby Jhin mainy lehce rozpoltil.
Base Stats
- Attack Damage Growth: 4.7 ⇒ 4.4
R - Curtain Call
- Minimum Damage: 64/154/244 (+25% AD) ⇒ 64/128/192 (+25% AD)

Lee Sin patří mezi šampiony, které tento patch zasáhl nejvíce, a proto mu vracíme trochu síly, aby se opět dostal do formy. Jeho early game aktuálně není dost silná, což je problém, zejména vzhledem k jeho výraznému oslabení v late game (nyní ještě víc). Posilujeme mu proto rychlost clearu a schopnosti v raných potyčkách, aby měl lepší šanci získat a udržet si vedení.
Base Stats
- Base Attack Damage: 66 ⇒ 69

Mordekaiser je jedním z největších vítězů tohoto patchu na topu a potřebuje trochu zkrotit. Jeho první tři itemy jsou většinou AP a momentálně patří mezi top lanery s nejvyšším poškozením. Proto mu snižujeme burst, a to nerfem jeho hlavní útočné schopnosti.
Q - Obliterate
- Single Target Damage Increase: 40/45/50/55/60% ⇒ 30/35/40/45/50%

V tomto patchi přinášíme dlouho žádané vylepšení kvality života pro Nilah. Její schopnost E by nyní měla působit plynuleji při použití a její pohyb celkově svižněji.
E - Slipstream
- Cast Time: 0.01 seconds ⇒ Instant

Pantheon momentálně trochu zaostává, zvláště v nižších dovednostních úrovních. Abychom mu pomohli, aniž bychom ho přehnaně posílili, zvyšujeme poškození jeho W. To by mělo pomoci všem Pantheonům, ale obzvlášť těm, kteří častěji využívají vylepšené W, což bývá běžnější v nižších rankech.
W - Shield Vault
- Damage: 5/5.5/6/6.5/7% of target's maximum health (+1.5% per 100 AP) (+0.4% per 100 Pantheon's bonus health) ⇒ 6/6.5/7/7.5/8% of target's maximum health (+1.5% per 100 AP) (+0.4% per 100 Pantheon's bonus health)

Poppy na supportu s buildem do full tanku momentálně způsobuje až příliš vysoké poškození díky Bloodsongu, i když nestaví žádné damage itemy. Tento patch proto oslabujeme tento build prodloužením cooldownu na její pasivku, což se více projeví právě v roli supporta. Snižujeme také poškození jejího E, které na supportu často využívá. Na druhou stranu dáváme Poppy kompenzaci v jungli, kde je slabší a zaslouží si trochu posílit.
Passive - Iron Ambassador
- Cooldown: 13/10/7 (levels 1/7/13) ⇒ 16/12/8 (levels 1/7/13)
Q - Hammer Shock
- Damage Cap vs Monsters: 30/60/90/120/150 ⇒ 50/80/110/140/170
E - Heroic Charge
- Damage: 60/80/100/120/140 (+50% bonus AD) ⇒ 50/70/90/110/130 (+50% bonus AD)

Riven byla dost závislá na předmětu Eclipse, který byl v minulém patchi značně nerfnutý. I když jsme celkově spokojení se změnami itemů, musíme znovu posoudit šampiony, kteří tyto předměty stále využívají. Chceme, aby Riven byla při stackování poškození více v pohodě, a proto jsme jí vylepšili poškození na Q, pokud staví předměty s dlouhými meči. Díky tomu bude mít silnější nástup na úrovni 9 a vyšší chuť po bonusovém AD.
Také jsme prozkoumali její doporučené rune stránky, které jsou ovlivněny volbami hráčů, a zjistili jsme, že existují výrazně silnější varianty. Proto jsme manuálně upravili pár run, což by mělo učinit její Resolve stránku konkurenceschopnější vůči Sorcery.
Q - Broken Wings
- Damage: 15/35/55/75/95 (+50/55/60/65/70% total AD) ⇒ 45/75/105/135/165 (+65/70/75/80/85% bonus AD)
- Recommended Runes
- Legend: Alacrity ⇒ Legend: Haste
- Last Stand ⇒ Cut Down
- Nimbus Cloak ⇒ Gathering Storm
- Bone Plating ⇒ Second Wind
- Unflinching ⇒ Shield Bash

Když jsme upravili Spear of Shojin a snížili jeho ultimate haste, Shyvana se ozvala se slovy: "Který ultimate haste?" Proto asi není překvapením, že se tento předmět stal ještě více klíčovým v její výbavě. Nemyslíme si, že je problém, když Shyvana nemá potřebu hledět na ability haste u své ultimátky. Problém ale je, že je momentálně příliš silná. Je extrémně smrtící a těžko ji chytit, což jí umožňuje příliš snadno ovládat průběh her. Snižujeme jí proto poškození a AP scaling na méně důležitých místech, aby soupeři měli větší šanci se proti ní bránit.
W - Burnout
- Move Speed: 30/35/40/45/50% + 12% per 100 AP ⇒ 30/35/40/45/50% + 10% per 100 AP
E - Flame Breath
- Dragon Form Ground DPS: 60-120 (Level 6-18) + 15% bonus AD + 20% AP ⇒ 40-100 (Level 6-18) + 15% bonus AD + 20% AP
R - Dragon's Descent
- Damage: 150/250/350 + 130% AP ⇒ 150/250/350 + 100% AP

Singed je jedním z velkých vítězů posledních změn itemů, ale myslíme si, že je teď skoro tam, kde by měl být. Proto ho jen mírně oslabujeme. S posledním patchem je výrazně těžší ho zabít, a tak se zaměřujeme na jeho odolnost. Konkrétně snižujeme růst jeho zbroje, což nejen omezí tuto statistiku, ale zároveň poskytne jeho obvyklým protivníkům více možností, jak ho efektivněji porazit.
Base Stats
- Armor Growth: 4.7 ⇒ 4.2

Skarner je momentálně dost silný jak v profesionální hře, tak pro hráče, kteří investují čas do jeho zvládnutí. Chceme proto jeho sílu pro zkušenější hráče trochu snížit. Velká část jeho mistrovské odměny pramení z efektivity jeho schopnosti E, takže se zaměřujeme hlavně na tu a pro jistotu mírně oslabujeme i jeho pasivku.
Passive - Threads of Vibration
- Max Health Damage: 5-11% (based on level) ⇒ 5-9% (based on level)

Pár dní po vydání patchu 14.19 jsme Tristanu upravili pomocí micropatche, a zdá se, že s crit buildy teď funguje tak, jak má. Nicméně její rozsah kouzel na úrovni 1 nebyl upraven, aby odpovídal její základní útočné vzdálenosti, což opravujeme v tomto patchi.
E - Explosive Charge
- Range: 525 ⇒ 550
R - Buster Shot
- Range: 525 ⇒ 550

Tryndamere dostal dost zabrat, když se zlepšila efektivita zbroje a oslabilo se crit vybavení. Rádi bychom ale, aby si Tryndamere udržel solidní DPS, hlavně v late game, kde teď trochu zaostává. Vzhledem k tomu, že nemá žádné přirozené bonusy k attack speedu ve svém kitu, zajišťujeme mu teď lepší přístup k rychlému útoku a zároveň možnost přežít kratší boje.
Base Stats
- Attack Speed Ratio: 0.67 ⇒ 0.694
- Armor Growth: 4.3 ⇒ 4.8

Udyr už nějakou dobu patří mezi nejsilnější šampiony v League of Legends. Rádi bychom se zaměřili hlavně na jeho výkon v jungli, zatímco jeho top lane necháme víceméně beze změn. Proto snižujeme jungle modifikátor na jeho R a snižujeme rychlost pohybu na jeho E, aby byl jeho clear o něco pomalejší a ganky méně efektivní.
Q - Wilding Claw
- Awakened Q Damage Against Monsters: 20 (+100% bonus AD) (+50% AP) ⇒ 15 (+100% bonus AD) (+50% AP)
E - Blazing Stampede
- Bonus Movement Speed: 30/37/44/51/58/65 ⇒ 25/31/37/43/49/55
R - Wingborne Storm
- Awakened R Damage Against Monsters: 10-50 (based on level) ⇒ 5-35 (based on level)

Když minulý patch snížil hodnotu zlata, šampioni jako Veigar, kteří čerpají sílu z jiných zdrojů, přirozeně zesílili. Proto teď dostává Veigar nerf. Rádi bychom zároveň zmenšili rozdíl mezi jeho výkonem v nižším a vyšším MMR. Veigarovo Dark Matter (W) je pro zkušenější hráče obvykle snadné vyhnout se, takže snížením jeho dopadu můžeme efektivněji oslabit Veigara v nižších MMR, kde je aktuálně výrazně silnější.
W - Dark Matter
- Damage: 85/140/195/250/305 (+70/80/90/100/110% AP) ⇒ 85/140/195/250/305 (+60/70/80/90/100% AP)

Yasuo byl očekávaně oslaben, když došlo k nerfu crit itemů. Přesto bychom rádi, aby zůstal věrným "milovníkem" kritických zásahů, a proto zvyšujeme jeho scaling s crit statem, aby pro něj byl kritický zásah opět silnější a atraktivnější volbou.
Q - Steel Tempest
- Critical Strike Damage: 80% ⇒ 90% (now matches basic attacks)
R - Last Breath
- Bonus Armor Penetration on Critical Strike: 50% ⇒ 60%

Yone byl stejně jako Yasuo oslaben nerfem crit itemů. Chceme ale zajistit, aby úspěch při zásazích jeho Q a stavění na kritických zásazích zůstaly klíčové pro jeho výkon, a proto jsme mu tuto synergii mírně posílili.
Q - Mortal Steel
- Critical Strike Damage: 80% ⇒ 90% (now matches basic attacks)
ADC Items
V tomto patchi upravujeme první slot Legendaries pro mnoho crit ADC. Minulý patch sice splnil cíl plošného nerfu všech itemů, ale některé předměty se kvůli tomu dostaly do pozic, kdy nemělo smysl je stavět.
Mírně buffujeme The Collector a Yun Tal Wildarrows tím, že snižujeme jejich cenu, aby crit ADC mohli dosáhnout prvního itemu podobně rychle jako jiné třídy. Stále jsou vázány na scaling s vyšším crit statem, ale nyní budou působit jako atraktivní volba pro první slot, místo aby jen působily jako "horší Infinity Edge."
U Statikk Shiv jsme zjistili, že je o něco silnější než ostatní možnosti, takže jej mírně oslabujeme. A nakonec, změny u Essence Reaveru jsou zamýšleny jako výkonově neutrální – s mírným snížením statistik odpovídajícím nižší ceně. Stejně jako Collector a Yun Tal by teď měl být atraktivní volbou do prvního slotu.

- Item Recipe: B.F. Sword + Caulfield's Warhammer + Cloak of Agility ⇒ Pickaxe + Caulfield's Warhammer + Cloak of Agility
- Price: 3150 ⇒ 2900 gold
- Attack Damage: 65 ⇒ 60
- Ability Haste: 20 ⇒ 15

- Item Recipe: B.F. Sword + Serrated Dirk + Cloak of Agility ⇒ Pickaxe + Serrated Dirk + Cloak of Agility
- Price: 3400 ⇒ 2950 gold
- Attack Damage: 60 ⇒ 50

- Attack Speed: 40% ⇒ 35%

- Item Recipe: B.F. Sword + Pickaxe + Cloak of Agility ⇒ Pickaxe + Noonquiver
- Price: 3200 ⇒ 2950 gold
- Attack Damage: 65 ⇒ 60
- Serrated Edge Damage: 70 ⇒ 60
Items

Liandry's je v tomto patchi tak silné, že zastiňuje ostatní možnosti, takže ho potřebujeme trochu oslabit. V rámci této úpravy snižujeme také sílu Fated Ashes, což nám pomůže celkově snížit výkon Liandry's a vyrovnat jeho sílu oproti alternativním itemům.
- Damage per Second to Monsters: 25 ⇒ 20

Jungleři stavějící Liandry's byli v minulém patchi největšími vítězi, protože tento item je pro ně tak silný, že prakticky nemají jinou volbu a jsou nuceni ho vždy stavět. Chceme, aby Liandry's zůstalo pro tyto šampiony životaschopnou volbou, ale zároveň nechceme, aby je nutilo ignorovat všechny ostatní možnosti.
- Damage per Second Monster Cap: 50 ⇒ 40

Chceme omezit množství burst poškození, které pochází z jednoduchých, málo rizikových zdrojů. Vzhledem k tomu, jak snadno dokáže Luden's aplikovat své poškození ve srovnání se Stormsurge nebo Lich Bane, má momentálně větší single-target poškození, než je žádoucí. Přesto je Luden's celkově relativně vyvážené. Proto jsme upravili některé hodnoty: bude nyní o něco slabší proti izolovaným cílům, ale v ostatních situacích přinese celkově vyšší poškození.
- Fire Damage: 60 (+4% AP) ⇒ 75 (+5% AP)
- Repeated Fire Damage: 50% of initial damage ⇒ 20% of initial damage
- Maximum Single Target Damage: 210 (+14% AP) ⇒ 150 (+10% AP)

Stormsurge se po minulém patchi stal jasným vítězem a vytlačuje ostatní možnosti itemizace. Vypadá to, že je lepší než Shadowflame, což brání mnoha mágům v tom, aby uvažovali o jiných předmětech. Snižujeme tedy jeho sílu, aby i další AP itemy dostaly šanci na výběr z obchodníkovy nabídky.
- Ability Power: 95 ⇒ 90
- Squall Damage: 150 (+15% AP) ⇒ 125 (+10% AP)

Thornmail se po posledním patchi stal jedním z velkých vítězů a je momentálně nejpoužívanějším armor itemem ve hře. Existují ale i další výborné, avšak podceňované armor itemy, které stojí za zvážení – většina hráčů si však zatím neuvědomila, jak dobrý je například Unending Despair…
- Armor: 80 ⇒ 75
- Thorns Damage: 15 (+15% bonus armor) ⇒ 20 (+10% bonus armor)
Runes
Vylepšení přehlednosti run
Většina run byla aktualizována, aby byly lépe čitelné a zobrazovaly nejdůležitější statistiky jak v herním panelu, tak na obrazovce s runami po skončení hry. Následující runy dostaly úpravy kvality života (QoL updates):
- Dark Harvest, Cheap Shot, Taste of Blood, Sudden Impact, Summon Aery, Arcane Comet, Nullifying Orb, Scorch, Grasp of the Undying, Aftershock, Guardian, Demolish, Font of Life, Conditioning, Waterwalking, Absolute Focus, Bone Plating, Glacial Augment, Relentless Hunter, Ultimate Hunter, Phase Rush, Zombie Ward, Adaptive Force Stat Shard a Ability Haste Stat Shard.
Tyto úpravy by měly hráčům usnadnit sledování efektivity a výkonnosti run během a po zápase.

Phase Rush prochází technickou změnou v herní mechanice, díky které nyní využívá aktuální standardy pro rozlišení mezi melee a ranged šampiony. V praxi by ale hráči tuto úpravu neměli nijak zaznamenat.
- Ranged Move Speed: 15-40% (based on level) ⇒ 18.75-37.5% (based on level)
- Melee Move Speed: 25-50% (based on level) (unchanged)

Grasp of the Undying se stalo natolik silnou volbou, že začíná dominovat jako preferovaná runa i pro fightery. Upravujeme ji proto tak, aby se více zaměřovala na využití health poolu u tanků a juggernautů, než aby z ní "squishy" šampioni získávali tankovnější vlastnosti.
- Healing: 3 + (1.2% max health) ⇒ 1.3% max health (breaks even at 3000 max health)
- Max Health per Stack: 7/4 ⇒ 5 (melee) / 3 (ranged)

Změna Nimbus Cloaku na dočasně klesající rychlost pohybu měla být výkonově neutrální úprava, ale nakonec runu zasáhla více, než jsme zamýšleli. Proto jí vracíme trochu víc rychlosti pohybu, aby byla opět vyváženější.
- Decaying Bonus Movement Speed: 12-35% (based on summoner spell cooldown) ⇒ 14-40% (based on summoner spell cooldown)
Komunita a newsletter
Chceš být u novinek jako první? Připoj se na náš CZ/SK komunitní Discord, kde v roomce #herní-novinky najdeš ty nejčerstvější pecky! 🎮💥 Můžeš se taky zapojit do diskuze, najít nové přátele, spoluhráče, účastnit se GIVEAWAYS a ulovit periférie nebo klíče na hry, které tě zajímají! 🔑👾
Díky tvé podpoře mohu vytvářet kvalitní herní obsah a přinášet nejčerstvější informace ze světa gamingu 🎮. Některé odkazy v mých článcích mohou být affiliate - když přes ně nakoupíš, dostanu malou provizi, aniž by se změnila cena pro tebe. Všechny produkty a hry, které doporučuji, jsou pečlivě vybrané a osobně otestované. Tento příjem mi pomáhá zůstat nezávislým tvůrcem a přinášet ti objektivní recenze a názory. Pokud se ti můj obsah líbí, můžeš mě podpořit i přes členství na Twitchi, YouTube nebo Discord Nitro boost. Děkuji za tvou podporu! - MagicStark 💎

Daniel Haša
🎮 Streamer | 🎥 Content Creator | 📈 SEO Specialist | 🎮 Gamer & Beta Tester | ✍️ Copywriter | 🧠 AI user
Daniel je vášnivý hráč a tvůrce obsahu, který se specializuje na herní recenze, návody a novinky ze světa videoher. Pravidelně streamuje na Twitchi, vytváří detailní YouTube videa a přináší exkluzivní články na magicstark.cz. Pokrývá nejnovější tituly, poskytuje hluboké herní analýzy a pomáhá hráčům dostat ze sebe maximum.