No Man's Sky vydává nový update pro září 2025
No Man's Sky vydává Voyagers Update 6.02, který opravuje desítky chyb v nové mechanice stavby lodí. Patch řeší kolizní problémy s Thunderbird přístupovou zátokou, problémy s autopilot systémem korvet a různé crash chyby. Aktualizace je dostupná na Steam, ostatní platformy následují brzy.

Voyagers Patch 6.02 se zaměřuje na stabilitu
No Man's Sky pokračuje ve svém impresivním post-launch vývoji s další komplexní aktualizací opravující chyby zavedené hlavním Voyagers patchem. Voyagers Update 6.02 byl vydán 1. září 2025 a prioritizuje vylepšení stability pro nejnovější funkce stavby lodí ve hře.
Od chvíle, kdy Voyagers update vstoupil v platnost 27. srpna, hráči nadšeně přijali dlouho požadovaný systém konstrukce lodí. Velká obsahová rozšíření však obvykle přinášejí technické komplikace a Hello Games rychle reagovalo cílenými opravami založenými na komunitní zpětné vazbě a testování experimentální větve.
Aktualizace je aktuálně dostupná na Steam s tím, že Hello Games potvrzuje vydání pro ostatní platformy "co nejdříve". Tento postupný rollout následuje typickou strategii nasazení patchů Hello Games, zajišťující stabilitu před širší distribucí.
Opravy systému stavby korvet
Systém stavby lodí dostává nejrozsáhlejší pozornost v tomto patchi s četnými opravami řešícími problémy konstrukce a provozu.
Strukturální problémy a složitost
Klíčové opravy konstrukce zahrnují:
- Nestrukturální díly se už nesprávně nezapočítávají do limitů složitosti korvet
- Thunderbird přistávací trysky nyní správně plní požadavky jak na motor, tak na přistávací zařízení
- Informační panely kokpitu korvety se nyní správně aktualizují během letových operací
- Kolizní problémy Thunderbird přístupové zátoky byly vyřešeny
Opravy limitů složitosti řeší zásadní problém, kdy dekorativní a nepodstatné komponenty uměle omezovaly možnosti designu lodí. Tato oprava významně rozšiřuje tvůrčí svobodu pro stavitele lodí.

Správa dílů a obchodování
Vylepšení inventáře a obchodování:
- Mazání převrácených dílů nyní správně vrací použitelné předměty do inventáře
- Dříve nepoužitelné předměty z převrácených dílů lze nyní znovu připojit k lodím
- Obchodování s díly v dílnách korvet už nezpůsobuje ztrátu předmětů
- Více identických dílů se nyní správně vrací při současném odstranění
Tyto opravy řeší kritické blokády postupu, které mohly trvale uzamknout hráče mimo zdroje nebo modifikace lodí.
Vylepšení navigace a autopilota
Pilotní systémy korvet dostávají podstatná vylepšení stability ovlivňující jak automatizované, tak manuální letové operace.
Přepracování autopilot systému
Opravy navigace zahrnují:
- Chaotické pohybové vzorce ve vesmíru byly eliminovány
- Sladění cíle pulse drive je nyní plynulejší a přesnější
- Zpětná vazba autopilota pulse enginu nyní správně indikuje selhání navigace
- Navigace vesmírných stanic funguje správně z planetárních atmosfér
Mechaniky dokování a nastupování
Vylepšení systému dokování:
- Dokování vesmírných stanic nyní funguje, když jsou vnitřní doky plné
- Problémy s dokováním freighterů byly vyřešeny
- Zóny dokování korvet už nejsou viditelné při létání běžnými loděmi
- Spuštění ze speciálních přistávacích zón už nezpůsobuje kolizi se stanicemi
Tyto opravy řeší některé z nejfrustrujících technických problémů, se kterými se hráči setkávali při pokusu použít korvety pro zamýšlené průzkumné a obchodní aktivity.
Aktualizace výkonu a optimalizace
Technický výkon dostává významnou pozornost s více implementacemi optimalizace napříč různými herními systémy.
Optimalizace paměti a renderování
Vylepšení výkonu zahrnují:
- Velká optimalizace paměti pro UI ikony
- Optimalizace assetů pro vesmírné stanice
- Optimalizace strukturálních dílů pro korvety
- Optimalizace velkých základen a korvet zlepšující frame rate
- Optimalizace částicových efektů na vesmírných stanicích
Opravy specifické pro platformy
Vylepšení stability platforem:
- PlayStation 5 crash související s pamětí opraven
- Problémy s inventářem na Mac vyřešeny
- VR problémy s ovládáním v kokpitech korvet ošetřeny
- VR teleport pohyb nyní funguje správně na schodech korvet
Tyto optimalizace naznačují, že Hello Games připravuje technický základ pro budoucí obsahová rozšíření, zatímco zajišťuje, aby současné funkce běžely plynule na všech podporovaných platformách.
Vylepšení kvality života a vizuálů
Vylepšení hráčského zážitku se rozšiřují za kritické opravy chyb a zahrnují četná vylepšení pohodlí a vizuálů.

Opravy uživatelského rozhraní a vizuálů
Vylepšení rozhraní:
- Kokpity korvet už nevypadají jako solidní černé v UI
- Vylepšení modelu renderování předmětů pro zobrazení inventáře
- Blikání kamery uvnitř korvet eliminováno
- Problémy s renderováním průhledných objektů vyřešeny
Opravy postav a animací
Vylepšení systému postav:
- Bug létajících NPC eliminován
- Neúmyslná aktivace jetpacku zabráněna
- Problémy s barvením a viditelností Skyborn skafandru opraveny
- Animace pláštěnky vylepšeny během spacewalků a parašutismu
- Animace přebíjení zbraní se nyní přehrávají správně
Prevence crashů a stabilita
Kritická vylepšení stability řeší různé scénáře crashů, které mohly přerušit hraní nebo způsobit ztrátu postupu.
Hlavní opravy crashů
Vyřešené scénáře crashů:
- Přepínání mezi korvetami na vesmírných stanicích
- Bojové efekty během intenzivních bitev
- Problémy autopilot systému
- Operace vyvolávání lodí
- Správa expedic freighterů
- Načítání velkých základen do Space Anomaly
- Řízení exocraftu, zvláště Minotaur
- Renderování částic během složitých scén
- Warp operace ve vzácných případech
Tyto opravy cílí na některé z nejzávažnějších technických problémů, které mohly úplně zastavit pokrok hráčů nebo způsobit značnou frustraci během základních herních aktivit.
Dopad na komunitu a přijetí
Reakce hráčů na Voyagers update byla převážně pozitivní, s tím, že No Man's Sky dosáhlo svého nejvyššího počtu současných hráčů od roku 2018 s více než 93 000 uživateli Steam po srpnovém vydání.
Dlouho požadované funkce
Implementace stavby lodí představuje roky komunitních požadavků konečně naplněných. Hráči často srovnávali nový systém příznivě s podobnými mechanikami ve hrách jako Bethesda's Starfield, poznamenávajíce rozsáhlé možnosti customizace a tvůrčí svobodu.
Úspěch rozšíření platforem
Výkon Nintendo Switch 2 předčil očekávání, s No Man's Sky na pátém místě nejprodávanějších titulů na novém systému v červnu, za pouze hlavními Nintendo first-party vydáními a Minecraftem.
Technická analýza a budoucí implikace
Rychlá reakce s Patchem 6.02 demonstruje závazek Hello Games udržovat kvalitu vedle ambiciózních přídavků funkcí.
Vývojová metodologie
Přístup Hello Games vydávání hlavních funkcí následovaných zaměřenými stability patche umožňuje:
- Rychlejší nasazení funkcí pro dychtivé komunity
- Testování v reálném světě ve škále nemožné během interního vývoje
- Prioritizaci řízenou komunitou nejkritičtějších problémů
- Iterativní vylepšování založené na skutečném chování hráčů
Příprava budoucího obsahu
Technické optimalizace v tomto patchi naznačují přípravu na dodatečný obsah:
- Vylepšení paměti vytváří prostor pro nové funkce
- Optimalizace renderování podporují složitější vizuální prvky
- Vylepšení výkonu umožňují scénáře hraní ve větším měřítku
FAQ
Q: Kdy bude update dostupný na konzolích?
A: Hello Games uvádí, že ostatní platformy dostanou update "co nejdříve" po Steam vydání, obvykle během dnů.
Q: Musím restartovat konstrukci korvety po updatu?
A: Ne, existující korvety budou mít prospěch z oprav automaticky. Dříve nepoužitelné díly lze nyní znovu připojit.
Q: Ovlivní opravy limitů složitosti existující lodě?
A: Ano, lodě, které nesprávně dosahovaly limitů složitosti kvůli nestrukturálním dílům, by nyní měly mít dodatečnou stavební kapacitu.
Q: Jsou v tomto patchi nějaké nové funkce?
A: Ne, Patch 6.02 je zcela zaměřen na opravy chyb a vylepšení stability pro existující Voyagers obsah.
Q: Jak to ovlivňuje verzi Nintendo Switch 2?
A: Patch zlepší stabilitu a výkon napříč všemi platformami, jakmile bude nasazen na každý systém.
Q: Předejdou tyto opravy podobným problémům v budoucnu?
A: Mnoho oprav řeší systémové problémy, které by měly předejít podobným problémům, ačkoli nové obsahové přídavky mohou představit různé výzvy.
Q: Je experimentální větev stále aktivní?
A: Ano, Hello Games pokračuje v používání experimentálních větví k testování nadcházejících změn před obecným vydáním.
Q: Jak významné jsou optimalizace výkonu?
A: Optimalizace cílí na využití paměti a efektivitu renderování, což by mělo poskytnout měřitelná vylepšení zejména pro velké základny a složité korvety.
Q: Zůstávají po tomto patchi nějaké známé problémy?
A: Zatímco tento patch řeší mnoho nahlášených problémů, Hello Games pokračuje v monitorování komunitní zpětné vazby pro dodatečné problémy.
Q: Jak se tento patch srovnává s předchozími No Man's Sky updaty?
A: Následuje zavedený vzor Hello Games hlavních obsahových updateů následovaných zaměřenými stability patche, podobně jako předchozí cykly updateů.
Související články:
Komunita a newsletter
Chceš být u novinek jako první? Připoj se na náš CZ/SK komunitní Discord, kde v roomce #herní-novinky najdeš ty nejčerstvější pecky! 🎮💥 Můžeš se taky zapojit do diskuze, najít nové přátele, spoluhráče, účastnit se GIVEAWAYS a ulovit periférie nebo klíče na hry, které tě zajímají! 🔑👾
Díky tvé podpoře mohu vytvářet kvalitní herní obsah a přinášet nejčerstvější informace ze světa gamingu 🎮. Některé odkazy v mých článcích mohou být affiliate - když přes ně nakoupíš, dostanu malou provizi, aniž by se změnila cena pro tebe. Všechny produkty a hry, které doporučuji, jsou pečlivě vybrané a osobně otestované. Tento příjem mi pomáhá zůstat nezávislým tvůrcem a přinášet ti objektivní recenze a názory. Pokud se ti můj obsah líbí, můžeš mě podpořit i přes členství na Twitchi, YouTube nebo Discord Nitro boost. Děkuji za tvou podporu! - MagicStark 💎

Daniel Haša
🎮 Streamer | 🎥 Content Creator | 📈 SEO Specialist | 🎮 Gamer & Beta Tester | ✍️ Copywriter | 🧠 AI user
Daniel je vášnivý hráč a tvůrce obsahu, který se specializuje na herní recenze, návody a novinky ze světa videoher. Pravidelně streamuje na Twitchi, vytváří detailní YouTube videa a přináší exkluzivní články na magicstark.cz. Pokrývá nejnovější tituly, poskytuje hluboké herní analýzy a pomáhá hráčům dostat ze sebe maximum.