Myth
Myth je tajemná a majestátní Hunterka v Supervive, která čerpá sílu z prastarých energií světa. Jako ochránkyně a podporovatelka svého týmu dokáže kombinovat defenzivní schopnosti s ničivými útoky, přičemž její herní styl odměňuje přesné načasování a týmovou spolupráci. Myth je ideální volbou pro hráče, kteří chtějí podporovat své spojence a kontrolovat průběh boje.


Krátké Lore:
Myth pochází z dávné civilizace, která uctívala rovnováhu mezi světlem a temnotou. Jako strážkyně této rovnováhy nese tíhu prastarého odkazu a snaží se zajistit, aby chaos nepohltil svět. Její tichá, ale neochvějná přítomnost na bojišti přináší klid spojencům a strach nepřátelům.
Abilities
Spectral Hunter
[Passive]
- Máš viditelnost zraněných Hunterů i přes fog of war.
- Můžeš šplhat na dvojnásobně vysoké stěny pomocí skoku. Pro šplhání musíš být čelem ke zdi.
Greenwood Bow
[LMB]
Drž pro nabití luku po dobu až 1,1 sekundy, čímž zvýšíš poškození, rychlost a dosah šípu.
Nabití se zvyšuje ve 2 fázích:
GREEN STAGE: Nabíjej přes 0,5 sekundy, způsobuje 40 + (25 %) až 102 + (75 %) poškození na základě doby nabití.
Pokud vystřelíš ve správný moment, způsobí šíp bonusové poškození 10 + (7 %).BLUE STAGE: Pokračuj v nabíjení šípu až dalších 0,6 sekundy, čímž způsobíš až 180 + (91 %) poškození. Pokud vystřelíš ve správný moment, šíp způsobí Destruction Damage.
Pokud vystřelíš šíp ve správný moment v kterékoliv fázi, sníží se zpomalení (self slow), které na tebe působí při střelbě šípů.
Heartpiercer
[RMB]
16s CD, 30 mana
- Drž pro nabití šípu.
- Uvolni, abys vystřelil šíp, který probodne nepřátele a odhodí je (Knocking back).
- Pokud jsou nepřátelé odhozeni na terén, jsou omráčeni (Stunned) na 1,2 sekundy.
- Zásahy způsobí nepřátelům zvýšené poškození při nárazu do zdi, až 150 + (70 %) poškození.
- Lze použít i na nepřátelské Wisps.
Nabité šípy způsobují větší poškození a odhazují nepřátele dále.

Phase Walk
[Shift]
11s CD, 10 mana
- Ghost Walk ti umožňuje procházet zdmi a objekty. Nemůžeš však vstoupit do terénu ani do trezorů (vaults). Přijetí poškození ukončí Ghost Walk.
- Při vstupu do zdi se vytvoří malá koule. Po skončení Ghost Walk mohou Hunterové s koulí interagovat a teleportovat se na místo, kde Ghost Walk skončil. Interagovat může pouze 1 Hunter.
- Pokud Ghost Walk skončí uvnitř zdi, Huntress se vrátí na místo, kde do zdi vstoupila, což stojí dalších 30 many.
- Schopnost můžeš znovu aktivovat pro její předčasné ukončení.

Rain of Arrows
[Q]
13s CD, 25 mana
- Vystřel ve tvaru kužele, který vytvoří dešťovou zeď šípů po dobu 4,5 sekundy.
- Zeď způsobuje 50 + (27 %) poškození za sekundu, zpomaluje (Slows) nepřátele a aplikuje Anti-Heal.
- Odhazování hořících nepřátel (burning enemies) v oblasti zdi aplikuje efekt Cremation.
Zeď ovlivňuje také Wisps, kteří jí projdou.

Virideth's Fury
[R]
50s CD, 40 mana
- Stiskni, abys posílil své následující 3 výstřely z LMB schopností Virideth's Fury.
- Šípy ovlivněné Virideth's Fury není třeba nabíjet, mají zvýšený dosah, odhazují nepřátele (Knock back), procházejí zničitelnými objekty a nepřáteli a způsobují 220 + (100 %) explozivního poškození (Explosive damage).
- Poslední výstřel způsobí 280 + (105 %) poškození.
Tento efekt trvá 6 sekund.

Herní styl:
Myth je určena pro hráče, kteří chtějí ovládat bojiště a podporovat své spojence. Její schopnosti kombinují defenzivní a útočné prvky, což z ní činí univerzálního Huntera vhodného pro různé situace. Díky své ultimátní schopnosti může Myth zvrátit průběh bitvy ve prospěch svého týmu.