Myth

25.11.2024

Myth je tajemná a majestátní Hunterka v Supervive, která čerpá sílu z prastarých energií světa. Jako ochránkyně a podporovatelka svého týmu dokáže kombinovat defenzivní schopnosti s ničivými útoky, přičemž její herní styl odměňuje přesné načasování a týmovou spolupráci. Myth je ideální volbou pro hráče, kteří chtějí podporovat své spojence a kontrolovat průběh boje.

Myth
Myth

Krátké Lore:

Myth pochází z dávné civilizace, která uctívala rovnováhu mezi světlem a temnotou. Jako strážkyně této rovnováhy nese tíhu prastarého odkazu a snaží se zajistit, aby chaos nepohltil svět. Její tichá, ale neochvějná přítomnost na bojišti přináší klid spojencům a strach nepřátelům.

Líbí se ti obsah? Podpoř ho ať může pokračovat!
Subscription Jednorázová podpora

Abilities

Spectral Hunter
[Passive]

  • Máš viditelnost zraněných Hunterů i přes fog of war.
  • Můžeš šplhat na dvojnásobně vysoké stěny pomocí skoku. Pro šplhání musíš být čelem ke zdi. 

Greenwood Bow
[LMB]

Drž pro nabití luku po dobu až 1,1 sekundy, čímž zvýšíš poškození, rychlost a dosah šípu.
Nabití se zvyšuje ve 2 fázích:

  • GREEN STAGE: Nabíjej přes 0,5 sekundy, způsobuje 40 + (25 %) až 102 + (75 %) poškození na základě doby nabití.
    Pokud vystřelíš ve správný moment, způsobí šíp bonusové poškození 10 + (7 %).

  • BLUE STAGE: Pokračuj v nabíjení šípu až dalších 0,6 sekundy, čímž způsobíš až 180 + (91 %) poškození. Pokud vystřelíš ve správný moment, šíp způsobí Destruction Damage.

Pokud vystřelíš šíp ve správný moment v kterékoliv fázi, sníží se zpomalení (self slow), které na tebe působí při střelbě šípů.

Heartpiercer
[RMB]

16s CD, 30 mana

  • Drž pro nabití šípu.
  • Uvolni, abys vystřelil šíp, který probodne nepřátele a odhodí je (Knocking back).
  • Pokud jsou nepřátelé odhozeni na terén, jsou omráčeni (Stunned) na 1,2 sekundy.
  • Zásahy způsobí nepřátelům zvýšené poškození při nárazu do zdi, až 150 + (70 %) poškození.
  • Lze použít i na nepřátelské Wisps.

Nabité šípy způsobují větší poškození a odhazují nepřátele dále.

Phase Walk
[Shift]

11s CD, 10 mana

  • Ghost Walk ti umožňuje procházet zdmi a objekty. Nemůžeš však vstoupit do terénu ani do trezorů (vaults). Přijetí poškození ukončí Ghost Walk.
  • Při vstupu do zdi se vytvoří malá koule. Po skončení Ghost Walk mohou Hunterové s koulí interagovat a teleportovat se na místo, kde Ghost Walk skončil. Interagovat může pouze 1 Hunter.
  • Pokud Ghost Walk skončí uvnitř zdi, Huntress se vrátí na místo, kde do zdi vstoupila, což stojí dalších 30 many.
  • Schopnost můžeš znovu aktivovat pro její předčasné ukončení.

Rain of Arrows
[Q]

13s CD, 25 mana

  • Vystřel ve tvaru kužele, který vytvoří dešťovou zeď šípů po dobu 4,5 sekundy.

  • Zeď způsobuje 50 + (27 %) poškození za sekundu, zpomaluje (Slows) nepřátele a aplikuje Anti-Heal.
  • Odhazování hořících nepřátel (burning enemies) v oblasti zdi aplikuje efekt Cremation.

Zeď ovlivňuje také Wisps, kteří jí projdou.

Virideth's Fury
[R]

50s CD, 40 mana

  • Stiskni, abys posílil své následující 3 výstřely z LMB schopností Virideth's Fury.
  • Šípy ovlivněné Virideth's Fury není třeba nabíjet, mají zvýšený dosah, odhazují nepřátele (Knock back), procházejí zničitelnými objekty a nepřáteli a způsobují 220 + (100 %) explozivního poškození (Explosive damage).
  • Poslední výstřel způsobí 280 + (105 %) poškození.

Tento efekt trvá 6 sekund.

Herní styl:

Myth je určena pro hráče, kteří chtějí ovládat bojiště a podporovat své spojence. Její schopnosti kombinují defenzivní a útočné prvky, což z ní činí univerzálního Huntera vhodného pro různé situace. Díky své ultimátní schopnosti může Myth zvrátit průběh bitvy ve prospěch svého týmu.

Líbí se ti obsah? Podpoř ho ať může pokračovat!
Subscription Jednorázová podpora