Milion předplatitelů na šesti trzích. Voyo za tři roky vyrostlo sedminásobně
Tři roky po svém novém začátku se platformě Voyo, patřící pod mediální konglomerát CME, podařilo překonat milník jednoho milionu aktivních předplatitelů. Tento úspěch je rozprostřen přes šest trhů, kde Voyo působí. Nejmarkantnější nárůst počtu uživatelů zaznamenala především v České republice, Slovensku a Slovinsku, což naznačuje silnou regionální přitažlivost a popularitu služby v těchto oblastech. Tento vývoj nejen potvrzuje rostoucí trend v digitálním mediálním spotřebitelství, ale také ukazuje na strategický úspěch Voya v oslovování a udržování zákazníků v konkurenčně nabitém mediálním prostředí.

Od podzimu 2020, kdy se skupina CME ocitla pod křídly nového vlastníka, skupiny PPF, začala zaznamenávat významný růst. V tomto období disponovala jejich platforma Voyo celkově 135 000 předplatiteli napříč všemi trhy, kde skupina působí. Během následujících tří let se toto číslo vyšplhalo na úctyhodný milion předplatitelů, což představuje sedminásobné zvýšení.
Začátkem roku 2021 skupina CME implementovala novou strategii pro Voyo s cílem adaptovat se na rychle se měnící digitální mediální prostředí. Tato strategie zahrnovala značné investice do technologie, marketingu a distribuce, s významným důrazem kladeným na výrobu nového lokálního obsahu. Tento krok se ukázal být klíčovým pro posílení pozice Voyo jako předního poskytovatele služby video na vyžádání (SVOD) na domácím trhu. Výsledkem bylo vydání 37 originálních titulů Voyo, které výrazně přispěly k atraktivitě platformy. Díky tomuto úsilí a kvalitě poskytovaného lokálního obsahu se Voyo stalo nejpopulárnějším lokálním SVOD poskytovatelem na většině trhů, kde CME působí, s více než 650 tisíci předplatiteli jen v České republice a na Slovensku.

Rozvoj služeb video na vyžádání (SVOD) radikálně proměnil mediální průmysl, přičemž divácký apetit po novém obsahu neustále roste, jak v České republice, tak i na dalších trzích, kde působí CME. Podle Dušana Švalka, zástupce generálního ředitele CME, je klíčem k úspěchu Voyo schopnost firmy adaptovat se na tyto změny a cíleně investovat do oblastí, které nejvíce rezonují s diváky.
V Česku momentálně zaznamenává vysokou diváckou oblibu nejnovější seriál Voyo, Metoda Markovič: Hojer, jenž je česko-slovenskou produkcí. Tento seriál přináší příběh o dopadení jednoho z nejobávanějších vrahů doby normalizace v Československu detektivem Jiřím Markovičem z pražského prvního oddělení. Seriál si získal jak pozornost diváků, tak i uznání odborníků, což potvrdila mezinárodní porota festivalu Serial Killer udělením ceny za nejlepší seriál střední a východní Evropy – první takovéto ocenění pro český seriál.
Nedávno byl představen další projekt z produkce Voyo Originálů, šestidílný špionážní thriller Extraktoři, který měl premiéru na prestižním filmovém festivalu Berlinale a byl zařazen do distribuce Keshet International, jednoho z předních mezinárodních distributorů seriálové tvorby. Tato spolupráce naznačuje, že Extraktoři mají potenciál oslovit diváky nejen v České republice a na dalších trzích CME, ale i po celém světě.