Kompletní Patch Notes Marvel Rivals - Únor 2025

18.02.2025

Přináším ti kompletní přehled všech změn v nadcházejícím patchi pro Marvel Rivals. Rozdělil jsem to podle jednotlivých rolí pro lepší přehlednost.

Mohutný kyborg v sci-fi prostoru s ostrými geometrickými tvary
Mohutný kyborg v sci-fi prostoru s ostrými geometrickými tvary

Vanguardi

Venom:

  • FRENZIED ARRIVAL nyní knockbackuje dovnitř pod úhlem 75° (původně vertikální knockback)
  • Ultimate cost snížen z 2800 na 2500

Captain America:

  • Přidána možnost použít štít během skoku
  • Vibranium energy saw: Rychlost projektilu zvýšena z 60m/s na 80m/s, rychlost odrazu po zásahu zvýšena ze 100m/s na 150m/s

Thor:

  • Odstraněn cooldown po skončení Rune Awakening

Groot:

  • Dosah stěn zvýšen z 15m na 18m

Magneto:

  • Primary damage zvýšen z 35 na 40
  • Curtain: Spotřeba energie zvýšena z 50 na 65, maximální doba trvání snížena z 2s na 1.5s

Doctor Strange:

  • Základní HP sníženo z 650 na 600
Postava Venoma v dynamické póze
Postava Venoma v dynamické póze

Duelisti

Iron Fist:

  • Základní HP zvýšeno z 250 na 300
  • Jeet Kune Do úpravy:
    • 1., 2. a 5. útok snížen z 32 na 30 damage
      1. a 4. útok snížen z 16 na 15 damage
      1. útok snížen z 55 na 50 damage
    • Cooldown mezi údery pro combo zvýšen z 1s na 1.5s
    • Sun Punch damage za úder snížen z 19 na 10
  • HARMONY RECOVERY: Bonus HP zvýšen z 50 na 150 s decay 25/s
  • DRAGON'S DEFENSE: HP získané z blocku zvýšeno ze 150 na 200

Mr Fantastic:

  • FLEXIBLE ELONGATION: Spell Field zvětšen z 2.5m na 5m
  • Nyní odráží nepřátele ven po dopadu
  • Nabíjení prodlouženo z 8s na 10s
  • BRAINIAC BOUNCE:
    • Damage zvýšen z 50 na 70
    • Energy cost zvýšen z 2800 na 3400
    • Damage falloff začíná na 3m, maximum 50 damage na 10m

Iron Man:

  • UNIBEAM: Damage zvýšen ze 120/s na 140/s
  • Armor Overdrive Unibeam zvýšen ze 180/s na 190/s

Hawkeye:

  • Základní zdraví zvýšeno z 250 na 275
  • Explosive arrows: Damage snížen z 20 na 15, spell field damage zvýšen z 25 na 32
  • CRESCENT SLASH: Cooldown snížen z 15s na 12s
  • Ultimate: Rychlejší nabíjení luku, rychlost natahování zvýšena z 1.2 na 1.35

Storm:

  • Wind blade damage na 30m snížen ze 70% na 60%
  • Aura:
    • Self-boost snížen z 16% na 12%
    • Team boost zvýšen z 8% na 10%
  • Goddess Boost (thunder): Self-boost damage snížen z 30% na 25%

Star Lord:

  • Ultimate cost zvýšen z 1200 na 1800

Scarlet Witch:

  • Ultimate: Přidáno 100 bonus HP při castění
  • HP klesá o 50/s po přerušení/konci

Spider-Man:

  • Web-Shooters: Doba dobíjení snížena z 3s na 2.5s

Moon Knight:

  • Ultimate:
    • Snížena rychlost Khonshu's fistů
    • Odstraněn bonus 75 damage za zásah ve středu spell fieldu
    • Každá pěst nyní dává 150 damage (zvýšeno ze 75)

Black Widow:

  • Kapacita pušky zvýšena z 8 na 15
  • Ultimate: Slow efekt snížen z 80% na 55%
  • Focusing Hole dostal nový efekt při zásahu
Postava s maskou a zlatou pěstí útočí, Marvel Rivals
Postava s maskou a zlatou pěstí útočí, Marvel Rivals

Strategisti

Adam Warlock:

  • Primary Fire damage zvýšen z 55 na 60, 60% damage falloff na 40m (zvýšeno z 50%)
  • SOUL BOND: healing zvýšen z 10/s na 15/s

Cloak & Dagger:

  • Ultimate:
    • Cost zvýšen z 3400 na 4000
    • Trvání "Dash lanes/Fog that heals" sníženo z 10s na 8s
    • Pauza mezi dashy snížena z 1s na 0.67s
    • Healing efekt z překrývajících se pruhů se již nestackuje
  • TERROR CAPE: Zranitelnost nepřátel zvýšena z 20% na 28%

Luna Snow:

  • Ultimate cost zvýšen z 4000 na 4500

Loki:

  • Ultimate Cost zvýšen z 3400 na 4000
  • Náboje zvýšeny z 10 na 12

Mantis:

  • Ultimate bonus HP sníženo ze 100 na 75

Invisible Women:

  • Ultimate cost zvýšen z 4000 na 4300
Luna Snow tančí v elektrickém poli v Marvel Rivals
Luna Snow tančí v elektrickém poli v Marvel Rivals

Team-Up Změny

Gamma:

  • Unibeam damage snížen z 220/s
  • Hulk HP gain jako anchor snížen ze 150 na 100

PSIONIC DISC:

  • Doba teleportu snížena z 5s na 3s
  • Bonus HP konverze zvýšena z 0.5 na 0.8

FULL MOON:

  • Přidán healing efekt 25/s

Symbiote Bond:

  • Doba trvání snížena ze 4s na 1s
  • Odstraněna 50% redukce damage
  • Přidána kompletní nezranitelnost

Frozen Chi:

  • Healing zvýšen z 50 na 75
  • Slow efekt na nepřátele zvýšen z 20% na 30%

Tyto změny výrazně ovlivní současnou metu hry. Pro detailnější analýzu jednotlivých změn a jejich dopadu na gameplay se podívej na můj předchozí článek o leak analýze.


Štítky
Hodnocení článku

Na tvém názoru záleží

0.0
Hodnotilo 0 uživatelů
5★
0x
4★
0x
3★
0x
2★
0x
1★
0x
Ohodnotit článek
Děkujeme za vaše hodnocení!
Napsat komentář

Komunita a newsletter

Chceš být u novinek jako první? Připoj se na náš CZ/SK komunitní Discord, kde v roomce #herní-novinky najdeš ty nejčerstvější pecky! 🎮💥 Můžeš se taky zapojit do diskuze, najít nové přátele, spoluhráče, účastnit se GIVEAWAYS a ulovit periférie nebo klíče na hry, které tě zajímají! 🔑👾

Díky tvé podpoře mohu vytvářet kvalitní herní obsah a přinášet nejčerstvější informace ze světa gamingu 🎮. Některé odkazy v mých článcích mohou být affiliate - když přes ně nakoupíš, dostanu malou provizi, aniž by se změnila cena pro tebe. Všechny produkty a hry, které doporučuji, jsou pečlivě vybrané a osobně otestované. Tento příjem mi pomáhá zůstat nezávislým tvůrcem a přinášet ti objektivní recenze a názory. Pokud se ti můj obsah líbí, můžeš mě podpořit i přes členství na Twitchi, YouTube nebo Discord Nitro boost. Děkuji za tvou podporu! - MagicStark 💎

Autorova fotka

Daniel Haša

🎮 Streamer | 🎥 Content Creator | 📈 SEO Specialist | 🎮 Gamer & Beta Tester | ✍️ Copywriter | 🧠 AI user

Daniel je vášnivý hráč a tvůrce obsahu, který se specializuje na herní recenze, návody a novinky ze světa videoher. Pravidelně streamuje na Twitchi, vytváří detailní YouTube videa a přináší exkluzivní články na magicstark.cz. Pokrývá nejnovější tituly, poskytuje hluboké herní analýzy a pomáhá hráčům dostat ze sebe maximum.