Kofola v nové kampani vybízí, abychom se zase dotýkali
Kofola letos posouvá svůj důraz na lásku a vztahy ještě dál a vyzývá nás všechny: "Dotýkejme se víc." Podle odborníků jsou doteky klíčové pro budování a udržování vztahů, a právě na to se nová kampaň zaměřuje.
"Zjistili jsme, že každý den věnujeme v průměru 2 600 dotyků mobilům a tabletům. Proč ale nevěnovat alespoň část těchto dotyků svým milovaným?"
říká Lenka Tenglerová, manažerka značky Kofola. Proto letos přichází s konceptem Láskyplného pátečku plného dotyků.

Téma kampaně vychází ze současného digitálního světa. "Dnešní doba je plná mobilů, ale kolik času místo nich věnujeme svým blízkým? Doteky posilují vztahy a zvyšují hladinu hormonu lásky – oxytocinu," vysvětluje Dominika Múdra z agentury Wiktor Leo Burnett.
Kampaň zahrnuje několik hravých aktivit:
- Kofoláskové mapy dotyků – navigace po erotogenních zónách, která vás zavede na ta správná místa.
- Kofoláskové tetovačky – označ si svá oblíbená místa pro doteky s partnerem.
- Kofola za pusu – ve vybraných podnicích dostaneš Kofolu zdarma, stačí dát své polovičce pusu před obsluhou.
Láska v Česku a na Slovensku
Tetovačky a další aktivity budou dostupné ve více než 8000 podnicích napříč ČeskoSlovenskem. Akce "Kofola za pusu" poběží od 31. května do 31. srpna ve vybraných provozovnách.
"Kofola je symbolem lásky a radosti. Tentokrát chceme pomoci lidem připomenout, jak důležité je věnovat čas a doteky těm, na kterých nám záleží," dodává Kristína Pavlendová, Creative Director Wiktor Leo Burnett.
👉 Zkus to i ty – přidej se k Kofoláskovým pátečkům a vdechni svému vztahu nové bublinky!
"Intimní doteky mají mnohem vyšší kvalitu než ty formální," říká párový terapeut Honza Vojtko. A dodává, že objímání, polibky nebo masáže nejen snižují stres, ale také posilují důvěru, blízkost a bezpečí ve vztahu. To vše díky oxytocinu, známému jako "hormon lásky".
Bohužel, v dnešní době mnozí nahrazují skutečné vztahy online interakcemi. "Virtuální prostředí sází na představy a fantazie, které často nemají s realitou nic společného," varuje Vojtko.
Kofolásková mapa dotyků
Kampaň Kofoly proto motivuje páry k větší blízkosti. Na webu značky si můžeš vytvořit Kofoláskovou mapu dotyků – nástroj, který ti umožní snadno označit a sdílet svá oblíbená místa pro dotyky se svou polovičkou. Jde o originální způsob, jak posílit vztahy a připomenout si, že láska se neděje online, ale v reálném světě.
👉 Tak co, kam nasměruješ své doteky ty?