Kingdom Come: Deliverance II bude bez ochrany Denuvo. Vývojáři přivezou na MČR ukázku českého dabingu
Warhorse Studios oznámili, že Kingdom Come: Deliverance překročilo 8 milionů prodaných kopií. Tento úspěch oslavil první vývojářský stream, který proběhl včera večer. Pokud jste ho nestihli nebo nemáte čas sledovat celý dvouhodinový záznam, shrnuli jsme klíčové informace.

Jednou z hlavních novinek je, že Kingdom Come: Deliverance II nebude obsahovat protipirátskou ochranu Denuvo, která je v herní komunitě často kritizovaná za negativní dopad na výkon.
Další zajímavostí je potvrzení českého dabingu. První ochutnávku dabingu si budete moct poslechnout přímo na Mistrovství ČR v Brně od 22. do 24. listopadu, kde bude mít Warhorse svůj stánek s ukázkami, jak KCD II zní v češtině.
Během streamu jsme měli možnost vidět rozsáhlou část Kutné Hory, včetně podrobné mapy města. Komunitní manažer Tobi a art director Viktor Höschl představili úkol spojený s konkurenčními šermířskými školami, který dříve prezentovali novinářům v rámci akce v Kutné Hoře. Ukázka běžela na stejném buildu jako na Gamescomu, takže se objevilo pár drobných grafických chyb, ale od té doby již byla většina opravena, což platí nejen pro vizuální stránku hry.
Optimalizace je klíčovým tématem druhého dílu Kingdom Come. Přestože konkrétní hardwarové nároky zatím neznáme, vývojáři ujišťují, že se hráči nemusí obávat přehnaných požadavků. Tobi dokonce zmínil, že mnohé překvapí, jak hladce KCD II poběží i na středně výkonných sestavách. Padla také zmínka o konzolových verzích – možnost nastavení preferujícího výkon stále není úplně vyloučena, a bližší informace bychom se měli dozvědět do konce roku.
Kromě samotného města Kutné Hory jsme mohli spatřit také náhled na variabilitu úkolů a další důležité herní prvky. Například systém přesvědčování v KCD II je výrazně propracovanější – volby v rozhovorech budou ovlivňovat nejen Jindrova výřečnost či charisma, ale i další jeho vlastnosti, což nabídne nové možnosti pro vývoj příběhu a interakci s NPC.
Vylepšený vývoj schopností Jindřicha nabídne další hloubku – vlastní "strom" dostanou nejen dřevcové zbraně, ale také boj holýma rukama. Soubojový systém zůstane podobný jako v prvním díle, přičemž novinkou je spojení směrové hvězdice do jednoho celku, kdy úder zespoda nahradí bodnutí hrotem meče. Klíčové budou rozdíly mezi jednotlivými typy zbraní – například palcát nabídne přímější a úderově těžší styl než meč. Podobné rozdíly najdeme i u dalších kategorií zbraní.
Vrací se i systém ukládání skrz sejvovici, nicméně tentokrát se automatické ukládání objeví častěji. Hardcore mód by mohl přinést další výzvy, ale zatím není jasné, zda se na něm vůbec pracuje.
A nakonec několik drobných detailů. Kingdom Come II bude podporovat širokoúhlé monitory a na PC využije technologie DLSS i FSR, zatím však neznáme jejich konkrétní verze. Fanoušci se mohou těšit i na artbook a vinyl se soundtrackem, které se chystají do budoucna.