Podrobnosti hry Indiana Jones and The Great Circle: Objevování kouzel herního designu

03.12.2024

"Když už něco děláš, dělej to pořádně." Přesně tímhle heslem se řídí vývojáři z MachineGames, kteří si už od prvního dne dali za cíl vytvořit tu nejlepší možnou hru s Indiana Jonesem. Pracovat s takovou ikonou, jakou je Indiana Jones, není jen o zábavě – jde i o výzvu a velké riziko.

Licencované hry totiž nemají v herním průmyslu zrovna bezchybnou pověst. V minulosti často vznikaly jen jako doplněk k filmům, což mělo za následek nízkou kvalitu. A jejich vývoj je navíc finančně náročnější než u her založených na původní IP.

Hlavní cover Indiana jones and the great circle
Hlavní cover Indiana jones and the great circle

Přesto se MachineGames rozhodli jít do toho naplno a s láskou ke kulturní ikoně vytvořili Indiana Jones and The Great Circle. Hra, která vychází již 9. prosince 2024, má být poctou legendárnímu dobrodruhovi, si klade za cíl být nejen skvělou adaptací, ale také kvalitním herním zážitkem. 🎮✨

Vývojáři Indiana Jones and The Great Circle – výkonný producent Jerk Gustafsson, kreativní ředitel Axel Torvenius, designový ředitel Jens Andersson a hlavní narativní designér Tommy Tordsson Björk – se shodují na jedné věci: franšíza Indiana Jonese ovlivnila nejen jejich práci na hře, ale i jejich životy. Proto bylo jasné, že tahle hra stojí za to, aby se udělala pořádně.

Hlavním designovým cílem bylo, aby se hráči "cítili jako Indiana Jones". Jednoduché prohlášení, které ale podle týmu prostupuje každým rozhodnutím – od designu až po příběh. Ať už jde o perspektivu z první osoby (s pohledem třetí osoby pro konkrétní scény), nebo o přístup ke soubojům, cílem je hráče vtáhnout do bot legendárního archeologa a zajistit, aby každé rozhodnutí odpovídalo tomu, jak by ho učinil sám Indy.

Tohle ale není hra, kde jen vezmeš zbraň a střílíš do červených sudů – přesně takový styl zábavy totiž k Indiana Jonesovi nepatří. Po dlouhých 13 letech od vydání poslední nové hry s Indianou Jonesem (Indiana Jones Adventure World na Facebooku) si je tým z MachineGames vědom důležitosti The Great Circle pro budoucnost této legendární značky v herním průmyslu.

Dostat se do tohoto bodu ale bylo samo o sobě dlouhé dobrodružství, které stálo za každou námahu. 🕶️🎮

Indy je zastavený v Egyptě při focení
Indy je zastavený v Egyptě při focení
Indy si hraje na schovku se skopčáky
Indy si hraje na schovku se skopčáky
Líbí se ti obsah? Podpoř ho ať může pokračovat!
Subscription Jednorázová podpora

Indiana Jones and The Great Circle: Poklad, který stojí za to hledat

Indiana Jones vždy ztělesňoval vášeň pro historii, poklady a dobrodružství, což je přesně to, co projekt The Great Circle znamená pro Todda Howarda. Každý tvůrce má svůj vysněný nápad, který se dlouho bojí uskutečnit, protože by nemusel vzniknout tím správným způsobem. Howard tuto myšlenku choval už od roku 2009, kdy ji poprvé představil Georgi Lucasovi a Lucasfilmu, ale tehdy se nedohodli.

O mnoho let později, když Lucasfilm konečně dal zelenou, přenesl Howard franšízu Indiana Jonese do MachineGames. Tento krok dával smysl – vývojáři MachineGames mají zkušenosti s prací na zavedených značkách, jejich série Wolfenstein udělala z boje s nacisty zábavu, a jejich vztahy s partnerskými studii vytvořily pevný základ důvěry. Jerk Gustafsson, výkonný producent, k tomu dodal:

"Pro mnohé z nás byly Indiana Jones a Dobyvatelé ztracené archy kouzelným momentem dětství. Možnost pracovat s takovým charakterem byla neuvěřitelná."

Výzkum, káva a nekonečné iterace

Na začátku vývoje se tým soustředil na výzkum, iteraci a spolupráci s Lucasfilm Games, aby zajistili, že The Great Circle bude nejen skvělou hrou, ale i autentickým zážitkem z Indiana Jonese. Už v prvním roce byl definován hlavní pilíř designu:

"Chceme, aby ses cítil jako Indiana Jones."

Todd Howard přinesl základní nápad příběhu, ale jeho detaily vznikaly přímo v MachineGames. Studio čerpalo inspiraci především z filmu Dobyvatelé ztracené archy, přičemž nepočítaně hodin věnovali studiu Indyho postavy a jeho osobnosti, aby zachytili jeho život mezi tímto filmem a Poslední křížovou výpravou.

Společná vize

Celý projekt byl postaven na jednotné vizi mezi Lucasfilm Games, Howardem a MachineGames. I když se během vývoje některé prvky a detaily změnily, tým vždy držel původního plánu. Jak Gustafsson vysvětlil:

"Podpora od Lucasfilm Games byla neocenitelná. Díky jejich hlubokým znalostem o všem, co se týká Indiana Jonese, jsme mohli vytvořit osobní a poutavé dobrodružství."

Společná vášeň a odhodlání všech zapojených udělaly z Indiana Jones and The Great Circle poctu legendárnímu archeologovi, která je zároveň výjimečnou herní zkušeností. 🕶️✨

Indy vysvětluje Jen čmáranice v časoprostoru
Indy vysvětluje Jen čmáranice v časoprostoru
Indy s trubkou v ruce se připravuje na boj se skopčákem v zimě
Indy s trubkou v ruce se připravuje na boj se skopčákem v zimě

Uzavřený kruh

Stejně jako drobné detaily mohou definovat hru, mohou definovat i celou kariéru. Jens Andersson, designový ředitel hry Indiana Jones and The Great Circle, má s tímto projektem velmi osobní vztah. V roce 2009 byl najat, aby pracoval na jiné hře s Indiana Jonesem, ale projekt byl zrušen ještě předtím, než vůbec začal. O 15 let později, v roce 2022, se Andersson konečně mohl pustit do dobrodružství, které kdysi zůstalo jen snem.

Když byl dotázán, jaké to je nyní stát na cílové čáře, odpověděl:

"Byla to úžasná zkušenost. Nejenže jsem mohl nahlédnout za oponu, ale také se mi výrazně zvýšil respekt k těmto franšízám a lidem, kteří je tvoří. Množství lásky a promyšlenosti, které se věnuje tvorbě nových příběhů v těchto světech, je neuvěřitelné. Mým cílem tehdy bylo pracovat na Indianu Jonesovi, ale bohužel jsem tu příležitost nikdy nedostal."

Dnes, ve Sweden MachineGames, má Andersson pocit vykoupení. Po letech čekání může konečně pracovat na hře, která ztělesňuje to, co Indiana Jones pro něj znamená – dobrodružství.

"Indiana Jones personifikuje dobrodružství. Většina důvodů, proč chci vyvíjet videohry, je možnost vytvářet dobrodružství, která by jinak nebyla možná."

Sen, který se stal skutečností

Vyvíjet hry je sen pro mnoho lidí. Pracovat na titulu, který přímo inspiroval tvé herní vývojářské filozofie, je ale něco úplně jiného. Anderssonovo zapojení do Indiana Jones and The Great Circle je důkazem jeho odhodlání a lásky k hernímu vývoji.

Po 12 letech od Howardova původního návrhu Bethesda a Lucasfilm v roce 2021 oficiálně oznámili, že vznikne nová hra s Indianou Jonesem. O 15 let později se tento dlouho očekávaný projekt konečně blíží k vydání, a fanoušci se tak brzy ponoří do světa legendárního archeologa. 🕶️✨

Líbí se ti obsah? Podpoř ho ať může pokračovat!
Subscription Jednorázová podpora
úpřimný úsměv Indiana Jones
úpřimný úsměv Indiana Jones
Spodní záběr kamery Indiana Jones v divočině
Spodní záběr kamery Indiana Jones v divočině

Autenticita Indiana Jonese v The Great Circle

MachineGames mělo od začátku jediný cíl: představit Indiana Jonese tak, jak ho všichni znají a milují. Jakýkoliv pokus o nový vzhled nebo nepřesnou interpretaci nepřipadal v úvahu – udělat to správně bylo jedinou možností.

Díky přístupu k archivům Lucasfilm Games mohli tvůrci čerpat z obrazových materiálů z filmových natáčení, fotografií Harrisona Forda v roli Indiana Jonese a dalších podkladů, které pomohly vytvořit co nejvěrnější podobu postavy. Na detailech spolupracovali umělci, inženýři, technici animací a mnoho dalších, aby zajistili, že každý detail odpovídá ikonickému vzhledu i chování Indyho.

Troy Baker jako hlas i pohyby Indiana Jonese

V roli Indiana Jonese se představí Troy Baker, který nejenže propůjčil postavě svůj hlas, ale také studoval všechny mimické a fyzické návyky Harrisona Forda, aby je co nejpřesněji ztvárnil. Baker zvládal vše od načítání dialogů po imitaci výrazu mladého Forda, přičemž své výkony zaznamenával v mocap obleku s kamerou připevněnou k hlavě.

Každý pohyb, grimasa nebo gesto bylo pečlivě zpracováno do herního enginu, aby vytvořilo věrohodný digitální model Forda jako Indiana Jonese. Výsledkem je nezaměnitelný Indy, který působí autenticky a živě.

Jak dodává Axel Torvenius, kreativní ředitel, výkon Troye Bakera byl naprosto špičkový a celý tým na něm stavěl. Každý detail jeho ztvárnění přispěl k tomu, že Indiana Jones and The Great Circle přináší postavu takovou, jakou ji fanoušci znají a milují. 🕶️🎥

Překvapený Indiana Jones
Překvapený Indiana Jones
Šokovaný Indiana Jones ze svého přítele za zády
Šokovaný Indiana Jones ze svého přítele za zády

Porozumění osobnosti Indiana Jonese

Milovat Indiana Jonese je jedna věc, ale pochopit, kdo skutečně je, je něco úplně jiného. MachineGames a Lucasfilm Games využily nejen archivů, ale také samotných filmů, aby co nejlépe vystihly podstatu jeho postavy.

Jak vysvětlil kreativní ředitel Axel Torvenius, tým strávil hodiny sledováním filmů a kategorizoval jeho klíčové vlastnosti:

  • Okouzlující
  • Vynalézavý
  • Trochu nešikovný
  • Velmi lidský
  • Vášnivý až posedlý
  • Specifický smysl pro humor

Tým Jonese shrnul jako:

"Superhrdina bez superschopností."

Více než jen postava

MachineGames si uvědomovali, že nestačí jen trefit Jonesovy vlastnosti nebo fyzický vzhled. Indy je víc než člověk – jeho klobouk a bič jsou ikonami samy o sobě. Aby vytvořili autentický zážitek, vzali všechny tyto prvky a smíchali je s přerostlými chrámy, propracovanými hádankami, uspokojujícími souboji a poutavým příběhem.

Podle Torveniuse je právě tahle kombinace tím, co dělá z Indiana Jones and The Great Circle pravé dobrodružství hodné legendy. 🕶️✨

Líbí se ti obsah? Podpoř ho ať může pokračovat!
Subscription Jednorázová podpora

Velký kruh herního designu: Dobrodružství Indiana Jonese

Vytvořit věrohodného Indiana Jonese je jen polovina úspěchu – klíčové je také věrně ztvárnit jeho svět. Design dobrodružství, příběh, lokace, hádanky a boj, který zdůrazňuje pěstní souboje ve světě plném zbraní, musely být perfektně sladěny. Jak říká kreativní tým, vše mělo fungovat jako Velký kruh.

Co je Velký kruh?

Jak vysvětlil hlavní narativní designér Tommy Tordsson Björk, Great Circles jsou skutečné navigační termíny označující nejkratší vzdálenosti mezi dvěma body na glóbu. Podle Britannica.com jde o nejkratší trasu po povrchu koule, jako je rovník nebo meridiány vedoucí přes póly.

Ve hře Indiana Jones and The Great Circle představuje Velký kruh propojení největších divů světa. Tyto spojnice slouží jako základ příběhu a dávají hře její dobrodružnou zápletku.

Druhý div: Příběh a záhada

Příběh se odehrává v roce 1937, mezi událostmi Dobyvatelů ztracené archy a Poslední křížové výpravy. Indiana Jones pátrá po ukradeném artefaktu z Marshall College, což ho zavede až do Vatikánu. Zde objeví, že Velký kruh propojuje největší divy světa, a spojí síly s Ginou Lombardi, aby odhalili tajemství tohoto fenoménu. Jeho soupeřem je Emmerich Voss, který spolupracuje s osou budoucích mocností.

Dobrodružství zavede Indyho do Thajska, Egypta, Číny, Himálaje a dalších exotických míst. Záhada toho, proč Velký kruh existuje a jaké tajemství skrývá, žene celý příběh kupředu a propojuje všechny klíčové prvky, které dělají z Indiana Jonese nezapomenutelnou legendu.

Třetí div: Postavy (včetně klobouku a biče)

Klobouk a bič jsou stejně ikonické jako samotný Indiana Jones. Aby byl bič co nejvěrnější, tým z MachineGames si najal mistrného bičaře ze Švédska, jehož pohyby byly detailně zaznamenány pomocí motion capture. Bič byl považován za samostatnou postavu, a dokonce má ve hře vyhrazené vlastní tlačítko.

Kombinace tajemného příběhu, ikonických postav a precizního designu lokací vytváří autentické dobrodružství, které má vše, co si fanoušci Indiana Jonese přejí – od pěstních soubojů po hádanky ukryté v přerostlých chrámech. 🕶️✨

Vedlejší postavy: Gina Lombardi a další, kdo oživují svět Indiana Jonese

Vedlejší postavy v Indiana Jones and The Great Circle jsou stejně důležité jako samotný Indy a jsou tomu odpovídajícím způsobem zpracované. Mezi klíčové charaktery patří:

  • Locus (poslední role Tonyho Todda)
  • Gina Lombardi (hlas propůjčila Alessandra Mastronardi)
  • Emmerich Voss (dabovaný Mariem Gavrilisem)
  • Marcus Brody (herec zatím neoznámen)

Zdá se, že nejvíce se Indy během dobrodružství střetává s Gina Lombardi jako svou společnicí a Emmerichem Vossem jako hlavním protivníkem.

Gina Lombardi: Investigativní novinářka s osobním důvodem

Gina je investigativní novinářka, která se nebojí říkat věci tak, jak jsou, a nebojí se postavit pravdě. Stane se součástí italského odboje proti fašistům a při vyšetřování Velkého kruhu se setká s Indym ve Vatikánu.

Pro Ginu je to ale více než jen práce – její sestra, expertka na mrtvé jazyky, záhadně zmizela. Gina věří, že za tím stojí Emmerich Voss, což dodává jejímu zapojení do příběhu osobní rozměr.

Gina jako parťačka

Během hlavního příběhu a několika vedlejších misí Gina doprovází hráče jako parťačka. Pomáhá s hádankami, podporuje během střetů s Vossovými muži a dodává příběhu emocionální hloubku. Jak vysvětlil hlavní narativní designér Tommy Tordsson Björk:

"Pro Ginu je tohle osobní. Vyrůstala se svou sestrou v nelehkých podmínkách a obě byly odhodlané udělat se svým životem něco smysluplného – jedna se ponořila do záhad historie, druhá do hledání pravdy o světě."

Ginin silný charakter a pouto s její sestrou dodávají příběhu další vrstvy a emocionální hloubku, která se prolíná celým dobrodružstvím. 🕵️✨

Líbí se ti obsah? Podpoř ho ať může pokračovat!
Subscription Jednorázová podpora

Pátý div: Lokace

Autenticita reálných míst, jako jsou Vatikán, Gíza, Šanghaj nebo Himálaje, byla pro vývoj Indiana Jones and The Great Circle klíčová. Hra je zasazená do 30. let, což bylo podle Björka jedním z největších tvůrčích oříšků.

Například v historickém parku Sukhothai tým zjistil, že ruiny a sochy, které dnes stojí viditelně, byly tehdy často pokryty vegetací nebo rozpadlé na kusy. Toto "vrácení času" vytvořilo dojem neprobádaných a tajemných míst, což perfektně zapadlo do hry.

Najít rovnováhu mezi historickou přesností, herní zábavou a odměňující explorací bylo výzvou. Jak Björk vysvětlil:

"Klíčem k úspěchu je najít rovnováhu mezi tím, kde si můžeme dovolit kreativní svobodu, a kde je třeba zachovat autenticitu."

Tato filozofie se vztahuje i na fiktivní prvky hry. Všechny nadpřirozené aspekty Indiana Jonese vycházejí z reálných mýtů a legend, nikoliv čistě z vymyšlených konceptů. Vývojáři proto provedli rozsáhlý výzkum různých náboženství, mytologických příběhů a historických dokumentů, aby tyto prvky zapadly do příběhu Velkého kruhu a obohatily herní zážitek. 🕵️🌍

Šestý div: Dobrodružný design a věrnost franšíze

Vytvořit hru zasazenou do světa Indiana Jonese znamená ctít jeho ikonické prvky – od známých lokací až po styl dobrodružného hraní. Marshall College, neodmyslitelná součást filmů, proto musel být věrně zpracován i ve hře.

Jak popsal Axel Torvenius, tým strávil hodiny sledováním filmových scén z Marshall College, vytvářením map, skic a uměleckých prvků. Klíčové lokace, jako učebna, byly pečlivě navrženy, aby odpovídaly detailům, od nástěnných dekorací až po jablko na stole. Přitom bylo nutné, aby prostor podporoval průzkum a navigaci při zachování autentičnosti.

Hratelnost: Linie vs. otevřené světy

Úrovně v Indiana Jones and The Great Circle kombinují lineární mise s otevřenými lokacemi. Jens Andersson to popisuje jako "bombastické sekce horské dráhy" pro intenzivní akční scény a oblasti umožňující volný průzkum.

"Intenzivní akční sekvence jsou klíčovou součástí filmů, takže jsme potřebovali kvalitní herní ekvivalent. Tyto lineární sekce jsou ideální pro kontrolu tempa a dějových zvratů. Otevřené oblasti naopak podporují průzkum a objevování tajemství, jako když narazíš na starobylou hrobku plnou štírů v poušti Gízy."

Tým chtěl hráče odměňovat za to, že jdou vlastní cestou, nejen náhodnými sběratelskými předměty, ale i záhadami k řešení nebo hádankami, které přidávají smysluplné momenty.

Ikonické hádanky a pasti

Pasti a hádanky jsou nedílnou součástí franšízy, ale ne všichni hráči si užívají jejich řešení. Navíc některé slavné pasti z filmů by nefungovaly ve videohrách. Andersson vysvětlil, že tým čerpal inspiraci z filmů, aby zachoval jejich atmosféru, ale přizpůsobil je herním principům.

Například místo pasivního sledování scény hráči objeví ukryté mechanismy v hrobce plné brouků nebo se budou muset proplížit kolem nepřátel při průzkumu Vatikánu. Každý prvek hádanky byl navržen tak, aby hráči měli pocit, že se opravdu nacházejí v dobrodružství Indiana Jonese, a mohli řešit situace jako on.

Designová rozhodnutí jako tato zachovávají autentičnost franšízy, zatímco podporují zábavu a dobrodružný pocit objevování. 🕶️✨

Líbí se ti obsah? Podpoř ho ať může pokračovat!
Subscription Jednorázová podpora

Přizpůsobení hádanek a odměny za průzkum

Indiana Jones and The Great Circle umožňuje hráčům přizpůsobit si hratelnost podle vlastních preferencí. Stejně jako v remaku Silent Hill 2 lze ve hře nezávisle na sobě nastavit obtížnost hádankových úkolů a ostatních herních prvků (např. bojů nebo stealth sekvencí). Díky tomu si hráči mohou zvolit náročnější hádanky a zároveň jednodušší souboje, nebo naopak. Cílem je, aby se každý mohl vžít do role Indiana Jonese, bez ohledu na herní styl.

Jens Andersson k tomu dodává:

"Mnoho větších hádanek je pevně spojených s příběhem, takže nejsou volitelné. Proto jsme u nich dbali na to, aby byly přístupné všem hráčům. Pro ty, kdo hrají na lehčí obtížnost, jsme zajistili méně náročné kroky a robustní systém nápovědy využívající kameru."

Změna schopností bez klasického stromu

Hra neobsahuje klasický strom schopností, což bylo záměrné. Tým chtěl, aby hra zůstala co nejvíce autentická a imerzivní, a tradiční strom by tento pocit narušoval. Místo toho se nové schopnosti odemykají skrze dobrodružné knihy, což lépe odpovídá Indyho charakteru jako archeologa a profesora.

Druhým důvodem bylo odměnit hráče za průzkum, hádanky a řešení záhad něčím smysluplnějším než jen pasivním bonusem typu "tvé útoky nyní způsobují ohnivou škodu." Knihy, které hráči objeví při exploraci, nabízejí herně zásadní a zábavné schopnosti, které mění způsob hraní.

Tento přístup spojuje průzkum světa, hádanky a dobrodružnou atmosféru, přičemž hráčům umožňuje zažít Indiana Jonese tak, jak by si ho přáli. 🕶️📖

Dobrodružné knihy a nové schopnosti

Dobrodružné knihy v Indiana Jones and The Great Circle nejsou jen kosmetickou odměnou – přidávají hráčům zcela nové schopnosti, které vylepšují stávající nástroje a rozšiřují možnosti hraní. Podle Jense Anderssona jsou všechny schopnosti navrženy tak, aby přirozeně rozšiřovaly hratelnost a dávaly hráčům více důvodů k průzkumu.

Například:

  • Lucky Hat (Šťastný klobouk): Pokud hráč padne v dobrodružném outfitu (včetně ikonického klobouku fedora), tato schopnost mu dá druhou šanci.
  • Vylepšený bič: Dělá z biče účinnější nástroj pro stealth, což přidává variabilitu při tichém postupu.

Volitelné a vzrušující

Dobrodružné knihy jsou zcela volitelné a mnohé z nich jsou dobře ukryté, což znamená, že je hráči mohou snadno přehlédnout. To představovalo pro tým výzvu, protože nebylo možné přesně předvídat, jaké schopnosti bude mít hráč odemčené v konkrétní fázi hry. Na druhou stranu to přináší vzrušení z objevování.

Jak Andersson vysvětluje:

"Největší výzva byla v tom, že všechny schopnosti jsou volitelné a některé docela těžké najít. Nemohli jsme si být jistí, jaké schopnosti hráč v daném bodě hry odemkl. Ale právě to dělá z Dobrodružných knih něco vzrušujícího – nikdy nevíš, co může kniha obsahovat."

Tento systém odměňuje hráče za jejich zvídavost a dává jim pocit, že každé nalezené vylepšení je jedinečné a herně zásadní. Právě tyto malé objevy ztělesňují ducha dobrodružství, který je pro Indiana Jonese typický. 🕶️📚

Líbí se ti obsah? Podpoř ho ať může pokračovat!
Subscription Jednorázová podpora

Hratelnost Indiana Jonese: Rozhodnutí, která definují dobrodruha

Většina her se zbraněmi, od Apex Legends po Call of Duty, se řídí podobnými herními vzorci. Hráči vědí, co čekat – nová zbraň znamená výhodu v nadcházejícím boji, hromada lékárniček značí boss fight, a pokud je na scéně červený sud, je prakticky povinnost ho odstřelit. Indiana Jones and The Great Circle tento zažitý přístup obrací naruby.

I když jsou zbraně v této hře mocnější než zbraně na blízko, nejsou preferovanou volbou. Vývojáři chtěli zajistit, že používání zbraní nikdy nebude vnímáno jako hlavní nebo druhá možnost. Chtěli totiž, aby se hráči cítili jako Indiana Jones – archeolog, který se dokáže dostat z problémů, aniž by sahal po střelných zbraních jako první.

Chaotické souboje na blízko

Souboje na blízko jsou záměrně chaotické a grungy, což posiluje jejich přitažlivost. Prakticky cokoliv může být zbraní – od lopaty a kladiva až po banjo nebo plácačku na mouchy. Jak vysvětluje Jens Andersson, právě tahle kreativní možnost dělá souboje zábavnými a blízkými Indiana Jonesově charakteru.

použijí střelné zbraně jen tehdy, když je k tomu hráč vyprovokuje, například tím, že sáhne po svém revolveru. Naopak, pokud začnete bojovat pěstmi, nepřátelé se přizpůsobí a také použijí zbraně na blízko.

Jak dodává Andersson:

"Hráči mohou vždy zvolit použití střelné zbraně, ale je to riskantnější styl hry."

Stealth po vzoru Indiana Jonese

Stealth je přirozenou součástí dobrodružství Indiana Jonese, ale není to Assassins Creed. Neexistuje tu koncept "tichých likvidací". Pokud chcete někoho omráčit, budete potřebovat předmět, jako je lahev, kterou rozbijete o jeho hlavu – což samozřejmě způsobí hluk.

Tento prvek přidává napětí a nutí hráče hledat kreativní řešení, například použít bič k odzbrojení protivníka nebo láhev hodit jinam a odlákat pozornost.

Rozhodnutí je na hráči

Základním pilířem hry je volba: hráč si vybírá, jak se stane Indiana Jonesem. Místo toho, aby střílel do červených sudů nebo volil nejsilnější zbraň, se musí zeptat:

"Co by udělal Indiana Jones?"

Tato otázka je zakotvena v každém herním systému – od soubojů na blízko přes zbraně až po stealth sekce. Hra tím naplňuje hlavní cíl MachineGames: "Chceme, aby ses cítil jako Indiana Jones." 🕶️✨

Indiana Jones a rozluštění Velkého kruhu

Ve hře Indiana Jones and The Great Circle propojuje Velký kruh největší divy světa a vytváří dvě dokonalé poloviny, pokud by Země byla rozdělena napůl. To je jádro záhady hry: Proč jsou tyto lokace v tak dokonalém souladu? Jaké hlubší spojení mezi nimi existuje? A proč tento Velký kruh vůbec existuje?

Indiana Jonese žene vpřed jeho vášeň odhalit pravdu a porazit nepřátele, zatímco jeho protivník Emmerich Voss věří, že za tímto fenoménem stojí mocná síla. Jak se tato záhada vyřeší, zůstává otázkou, ale Velký kruh není jen o příběhu.

Designový Velký kruh

Velký kruh je zároveň metaforou pro design hry. Indiana Jones and The Great Circle propojuje herní prvky tak, aby tvořily dokonalou cestu mezi příběhem, hádankami, průzkumem a akcí. Hra usiluje o to, být autentickým příběhem Indiana Jonese a zároveň nést charakteristický rukopis MachineGames.

Bez ohledu na to, jak hra nakonec dopadne, je zřejmé, že do její tvorby byla vložena obrovská dávka vášně, tvrdé práce a touhy zachytit podstatu Indiana Jonese. Protože cokoli, co stojí za to dělat, stojí za to dělat pořádně. 🕶️🌍


Podpora a Podpis

Komunita a newsletter

Chceš být u novinek jako první? Připoj se na náš CZ/SK komunitní Discord, kde v roomce #herní-novinky najdeš ty nejčerstvější pecky! 🎮💥 Můžeš se taky zapojit do diskuze, najít nové přátele, spoluhráče, účastnit se GIVEAWAYS a ulovit periférie nebo klíče na hry, které tě zajímají! 🔑👾

Díky tvé podpoře mohu vytvářet kvalitní herní obsah a přinášet nejčerstvější informace ze světa gamingu 🎮. Některé odkazy v mých článcích mohou být affiliate - když přes ně nakoupíš, dostanu malou provizi, aniž by se změnila cena pro tebe. Všechny produkty a hry, které doporučuji, jsou pečlivě vybrané a osobně otestované. Tento příjem mi pomáhá zůstat nezávislým tvůrcem a přinášet ti objektivní recenze a názory. Pokud se ti můj obsah líbí, můžeš mě podpořit i přes členství na Twitchi, YouTube nebo Discord Nitro boost. Děkuji za tvou podporu! - MagicStark 💎

Autorova fotka

Daniel Haša

🎮 Streamer | 🎥 Content Creator | 📈 SEO Specialist | 🎮 Gamer & Beta Tester | ✍️ Copywriter | 🧠 AI user

Daniel je vášnivý hráč a tvůrce obsahu, který se specializuje na herní recenze, návody a novinky ze světa videoher. Pravidelně streamuje na Twitchi, vytváří detailní YouTube videa a přináší exkluzivní články na magicstark.cz. Pokrývá nejnovější tituly, poskytuje hluboké herní analýzy a pomáhá hráčům dostat ze sebe maximum.