Coca-Cola oslavuje K-Pop limitovanou edicí K-Wave Zero Sugar

22.02.2024

K-Wave Zero Sugar – první edice Coca-Cola Creations roku 2024, která se také poprvé objeví v Česku, oslovuje fanoušky K-Popu. Zapojují se umělci J.Y. Park, Stray Kids, ITZY a NMIXX.

Coca-Cola Creations uvádí pro rok 2024 první edici zaměřenou na milovníky K-Popu - Coca-Cola K-Wave Zero Sugar. Své spojení s fanoušky rozšíří nejen online, ale i ve skutečnosti díky spolupráci se Stray Kids, ITZY, NMIXX a J. Y. Parkem z JYP Entertainment, kteří představují hit "Like Magic". Speciální QR kódy na baleních Coca-Cola K-Wave Zero Sugar umožní přístup k exkluzivnímu K-Wave koncertu v Soulu, kde vystoupí tyto hvězdy v červnu.

"Na českém a slovenském trhu s hrdostí představujeme limitovanou edici Coca-Cola Creations, jejíž první příchuťí roku je Coca-Cola K-Wave Zero Sugar, ovlivněná K-Pop kulturou. Coca-Cola s touto novinkou přináší nejen unikátní chuť, ale i 'K-Wave Experience' - mimořádný zážitek," uvádí Mária Drotárová, senior brand manažerka pro ČR a SR. Dodává, že fanoušci mohou prostřednictvím digitální platformy upravit píseň "Like Magic", přidat vlastní hlas či avatara a poté sdílet na sociálních sítích. Do kampaně se zapojí i influenceri jako Pam Rabbit či Adam Pavlovčin.

Uvedení Coca-Cola Creation K-Wave na trhu ČR a SR podpoří digitální a sociální média, spolupráce s influencery, prodejní místa a PR akce. Coca-Cola navázala partnerství s Czech Korean Production a podpoří taneční soutěž v březnu. Globální kampaň zaštiťují Forpeople, Virtue, WPP Open X/Ogilvy PR a EssenceMediaCom.