Czech News Center staví velké obsahové oddělení pro komerční agendu
V rámci nepřetržité digitální transformace se Mediální dům Czech News Center rozhodl znovu přeformovat své byznysové oddělení. Nejnovějším přírůstkem pro letošní rok je vznik téměř třicetičlenného týmu, který se plně zaměří na komerční obsahovou agendu. Tento ambiciózní tým bude pod vedením zkušené Lucie Zadák Pěnkavové.

V rámci neustálé digitální transformace se Mediální dům Czech News Center rozhodl znovu utvářet své byznysové oddělení s novým přístupem. Tak vznikl nový "Content tým", jehož cílem je kompletní práce s komerčním obsahem pro inzerenty celého mediahousu. Tento tým má na starosti všechny aspekty práce s obsahem pro reklamní klienty, od tvorby strategie přes kreativu až po samotnou produkci, ať už se jedná o formáty v tisku, online, videa, podcasty, nativní reklamu nebo rádiové spoty. Vznik tohoto oddělení je výsledkem reorganizace stávajících týmů spojené s novými rolími.
Generální ředitelka Czech News Center, Martina Říhová, vysvětluje: "Je to další logický krok v rámci naší strategie tvorby a monetizace obsahu. Komerční obsahové spolupráce jsou dlouhodobě na vzestupu a my potřebujeme být v této agendě maximálně agilní a kompetentní. Dobře vypracovaná obsahová strategie je pro značku klienta, a tedy i prodej, jedním z nejefektivnějších způsobů komunikace. Proto dávalo smysl přeorganizovat stávající struktury a propojit všechny týmy, které se podílejí na tvorbě takového obsahu, a dále je doplnit. Věřím, že tato změna přinese ještě větší sílu našemu jménu na trhu ve spojení s obsahovou strategií, cílením a kvalitou kreativní práce."
Obsahové oddělení zahrnuje byznysové content konzultanty, kteří se zabývají tvorbou strategií pro propojení komerční a redakční spolupráce, a tvůrčí tým, který se specializuje na produkci, ať už jde o copywriting, grafiku, nativní reklamu, mailing, tvorbu rozhlasových spotů nebo kompletní foto a video tvorbu. Kromě toho má oddělení i speciální sekci, která se zaměřuje na spolupráce formou barterů nebo kompletní přípravu komerčních časopisů a podobných formátů na klíč. Obsahový tým je pevně propojen s týmem zaměřeným na komerční využití sociálních médií.
Lucie Zadák Pěnkavová, nová vedoucí "Content týmu", dodává: "Chceme vytvářet ještě lepší a kvalitnější obsah, který bude cíleně přizpůsoben potřebám a zájmům publika našich klientů. Snažíme se být inovativní v tvorbě článků, videí, podcastů a dalších interaktivních prvků, které skutečně zaujmou naše čtenáře či diváky a zapojí je přímo do dění. Věříme, že se nám podařilo vytvořit tým, který bude flexibilnější a atraktivnější pro naše klienty, a zároveň lépe propojí komerční obsah s celkovým obsahovým ekosystémem našich médií. Při tom všem však stále budeme dbát na zachování redakčních standardů, kvality a transparentnosti vůči našim čtenářům a uživatelům. Tímto přístupem přispějeme k budování jejich dlouhodobé loajality."
Součástí "Content týmu" je i Content Studio CNC, které vydavatelství založilo loni v lednu z PR inzertního týmu, aby podpořilo "branded content" a obsahové spolupráce.