Brall
Brall je nezastavitelný tank v Supervive, jehož masivní odolnost a devastující síla z něj činí klíčovou oporu týmu. Díky svým schopnostem zaměřeným na vysoké poškození zblízka, kontrolu davu a přežití i v těch nejtěžších situacích, je Brall ideální volbou pro hráče, kteří chtějí dominovat nepřátelům v první linii.


Krátký Lore:
Brall pochází z opuštěné továrny, kde byl jeho exoskelet vyroben jako experimentální zbraň. Po letech bojů se Brall stal legendou mezi Huntery díky své nezastavitelné síle a odolnosti. Přestože jeho vzhled budí strach, v jádru je Brall oddaný ochránce svého týmu, který bojuje za spravedlnost a pořádek ve světě Supervive.
Abilities
Blazing Spirit
[Passive]
Způsobuj poškození, abys získal stav Empowered.
Během stavu Empowered získáš:
- 15% bonusového poškození,
- dvojnásobnou rychlost útoku pomocí LMB,
- 20% zkrácení cooldownů schopností (ability haste).
Omráčení (Knocking) nepřátelského Huntera nebo zabití creepa tě vyléčí o 20 % maximálního zdraví nepřítele.
Můžeš šplhat na dvojité zdi (double highground walls) pomocí skoku. Pro šplhání musíš být otočen směrem ke zdi.
Caldera, Molten Greatsword
[LMB]
Quick Melee (PRESS):
- Proveď až 4úderovou kombinaci, kde každý úder způsobí 22 + (22 %) poškození.
- Třetí, čtvrtý a údery na maximální vzdálenost způsobují bonusové poškození.
- Údery generují malé množství many.
Charge Fireblast (HOLD):
- Nabij a uvolni k vystřelení dálkového ohnivého výboje, který způsobí poškození.
- Obnovuje manu a rychle nabíjí pasivní schopnost (Passive).
Adaptive Strike
[RMB]
2,5s CD, 25 mana
Execution Slam (PRESS):
- Proveď těžký útok, který způsobí 76 + (46,8 %) poškození. Nepřátelům pod 45 % zdraví způsobí dvojnásobné poškození.
- Omráčení (Knocking) nepřítele v přesném bodě (sweet spot) obnoví cooldown tvé ultimátní schopnosti (R).
Fiery Lunge (HOLD):
- Nabij útočný dash, který způsobí 49 + (30,2 %) poškození.
- Spotřebuje dvojnásobné množství many a cooldown je zdvojnásoben, pokud nejsou zasaženi žádní nepřátelé.
Obsidian Slam (WHILE AIRBORNE):
- Udeř dolů ze vzduchu a způsob 52 + (25,6 %) poškození, přičemž zpomalíš (Slow) nepřátele.
- Nepřátelé v centrálním kruhu obdrží o 50 % větší poškození, jsou omráčeni (Stunned) a sraženi k zemi (Slammed).
Scorching Spin (DURING FEYSTEEL CHAIN PULL):
- Otoč se a způsob 58 + (35,8 %) poškození nepřátelům v dosahu. Zasažení nepřátelé budou ovlivněni Anti-Heal po dobu 5 sekund.

Flame Step
[Shift]
0,5s CD, 20 mana
- Proveď Dash směrem, kam se díváš, a během pohybu útoč, čímž způsobíš poškození.

Feysteel Chain
[Q]
13,5s CD, 20 mana
- Hoď Feysteel řetěz, který se přichytí na nepřátele nebo stěny. Připoutání (Tethering) nepřítele způsobí 12 + (12 %) poškození a aplikuje Anti-Heal.
- Znovu aktivuj, abys se přitáhl k cíli.
Připoutání trvá 6 sekund.

Volcanic Rebuke
[R]
35s CD, 20 mana
- Staň se nezranitelným na 0,65 sekundy, poté udeř zpět a způsob 190 + (90 %) poškození.
- Vyléčíš se za 80 % způsobeného poškození.
- Omráčení (Knocking) nepřítele ho okamžitě pošle do Deathbox a obnoví cooldown Volcanic Rebuke.
Lze seslat na Wisps pro jejich okamžitou eliminaci.

Herní styl:
Brall je ultimátní tank, který dominuje v blízkém boji a poskytuje svému týmu kontrolu nad bojištěm. Díky jeho schopnosti regenerace zdraví a brnění je těžké ho vyřadit, což z něj dělá ideálního kandidáta na frontovou linii. Jeho schopnosti dokáží nejen destabilizovat nepřátelský tým, ale také poskytovat podporu jeho spojencům.