Assassin's Creed Shadows – Trofeje mohou mít vážný problém
Lovci trofejí se mohou těšit na to, že Assassin's Creed Shadows bude snazší dokončit než jeho předchůdci, ale problémy s připojením mohou zabránit odemykání trofejí. Hráči s předběžným přístupem zjistili, že k odemknutí trofejí v Assassin's Creed Shadows je vyžadováno nepřetržité online připojení k serverům Ubisoftu.

S blížícím se vydáním Assassin's Creed Shadows se mnoho dychtivých fanoušků těší na přidání další platiny do své sbírky trofejí. Alespoň jeden hráč již dokonce dosáhl 100% dokončení ještě před oficiálním vydáním hry. Stallion83, legendární jméno ve světě lovců achievementů známý tím, že byl v roce 2014 prvním hráčem, který dosáhl jednoho milionu Gamerscore, odhalil, že tohoto působivého milníku dosáhl po přibližně 65 hodinách hraní.
Online připojení jako nutnost
Hráči dychtící po dosažení 100% dokončení však mohou narazit na nečekané překážky, a to nikoliv kvůli obtížnosti hry. Ve svém novém Trophy Roadmapu ohodnotil autor průvodce PowerPyx Assassin's Creed Shadows obtížností 3,5/10, což znamená, že hráči by měli mít snazší odemykání všech trofejí než v jeho gigantických předchůdcích Odyssey a Valhalla. Problém je místo toho v konektivitě.

PowerPyx uvádí, že hráči musí zůstat neustále online a připojeni k serverům Uplay, jinak riskují, že přijdou o klíčové trofeje. "Trofeje se neodemykají, když jste odpojeni od internetu nebo pokud spouštěč Animus Hub ztratí připojení k serverům Ubisoftu," píše PowerPyx. Navzdory tomu, že jde o čistě singleplayerové, příběhem řízené RPG, Shadows zřejmě vyžaduje stálé online připojení k registraci postupu.
Mnoho trofejí se navíc nemusí odemknout okamžitě a místo toho se objeví až při dalším spuštění hry, což ještě více ztěžuje zjištění, zda byl postup v achievementech správně zaregistrován nebo jen zpožděn. Trofeje vázané na milníky příběhu mohou být obzvláště frustrující a potenciálně mohou vyžadovat, aby hráči znovu absolvovali dlouhý příběh Assassin's Creed Shadows až do daného bodu.
Údajně je druhý akt obzvláště náchylný k chybám a PowerPyx doporučuje hráčům, aby často vytvářeli manuální uložení, zejména po každém z 12 hlavních bossů Onryo/Shinbakufu ve hře.

Kritika herního průmyslu narůstá
Doufejme, že tyto problémy s připojením nebudou pro mnoho hráčů problematické. Někteří hráči však určitě budou vnímat tento online požadavek spolu s tím, že Ubisoft do hry zařadil in-game obchody a battle passy, jako další příklad zásahu herního průmyslu a komodifikace jejich singleplayerových her.
Jedná se o nejnovější sporný bod ve vydání plném kontroverzí, které dokonce přitáhly pozornost japonského premiéra. Assassin's Creed Shadows bude spuštěn na PC o půlnoci EST 20. března, zatímco hráči na Xboxu a PS5 mohou začít hrát o půlnoci v jejich místních časových pásmech.
Komunita a newsletter
Chceš být u novinek jako první? Připoj se na náš CZ/SK komunitní Discord, kde v roomce #herní-novinky najdeš ty nejčerstvější pecky! 🎮💥 Můžeš se taky zapojit do diskuze, najít nové přátele, spoluhráče, účastnit se GIVEAWAYS a ulovit periférie nebo klíče na hry, které tě zajímají! 🔑👾
Díky tvé podpoře mohu vytvářet kvalitní herní obsah a přinášet nejčerstvější informace ze světa gamingu 🎮. Některé odkazy v mých článcích mohou být affiliate - když přes ně nakoupíš, dostanu malou provizi, aniž by se změnila cena pro tebe. Všechny produkty a hry, které doporučuji, jsou pečlivě vybrané a osobně otestované. Tento příjem mi pomáhá zůstat nezávislým tvůrcem a přinášet ti objektivní recenze a názory. Pokud se ti můj obsah líbí, můžeš mě podpořit i přes členství na Twitchi, YouTube nebo Discord Nitro boost. Děkuji za tvou podporu! - MagicStark 💎

Daniel Haša
🎮 Streamer | 🎥 Content Creator | 📈 SEO Specialist | 🎮 Gamer & Beta Tester | ✍️ Copywriter | 🧠 AI user
Daniel je vášnivý hráč a tvůrce obsahu, který se specializuje na herní recenze, návody a novinky ze světa videoher. Pravidelně streamuje na Twitchi, vytváří detailní YouTube videa a přináší exkluzivní články na magicstark.cz. Pokrývá nejnovější tituly, poskytuje hluboké herní analýzy a pomáhá hráčům dostat ze sebe maximum.