Adform prosazující udržitelnou reklamu se připojil k iniciativě OSN „Science Based Targets“

25.02.2024

Adform, nezávislá a plně integrovaná platforma pro nákup a prodej digitálních médií, oznámila, že se jako první globální platforma na straně poptávky (DSP) připojila k iniciativě Science Based Targets (SBTi). Po významném roce partnerství v oblasti udržitelnosti vstupuje Adform na další úroveň tím, že se připojuje ke krátkodobým cílům SBTi (2030) v oblasti snižování emisí.

Adform, přední společnost v oblasti digitálního reklamního prostoru, dále posiluje svůj závazek k propagaci udržitelné reklamy, která je klíčovou součástí jejího portfolia služeb. V roce 2023 se Adform zapsal do dějin reklamního průmyslu jako první globální Demand-Side Platform (DSP), která se spojila se Scope3. Tento krok umožnil Adformu a jeho partnerským značkám efektivně měřit a řídit emise uhlíku spojené s jejich reklamními aktivitami. Navíc, připojením k iniciativě Ad Net Zero, Adform zdůraznil svou oddanost ke snižování dopadu reklamy na životní prostředí a podporu udržitelných praktik v celém odvětví.

Nyní, s přidáním Science Based Targets initiative (SBTi) do své strategie, Adform dále cementuje své odhodlání k udržitelnosti. SBTi podporuje společnosti ve stanovení vědecky podložených cílů snižování emisí (napsal jsem), aby se zajistilo, že jejich strategie přispívá k omezení globálního oteplování na 1,5 °C v souladu s Pařížskou dohodou. Adform tímto krokem ukazuje své vůdcovství v reklamním průmyslu a posouvá hranice možného ve snaze o redukci uhlíkové stopy a podporu udržitelnějšího budoucího rozvoje digitální reklamy.

Adform, významný hráč v reklamní technologii, prohlubuje své odhodlání k udržitelnosti prostřednictvím integrace s iniciativou Science Based Targets (SBTi), čímž posiluje svou pozici v oblasti ekologicky zodpovědného marketingu. SBTi, vzniklá ve spolupráci s předními světovými organizacemi jako Carbon Disclosure Project (CDP), United Nations Global Compact, World Resources Institute (WRI), World Wide Fund for Nature (WWF) a We Mean Business Coalition, představuje zlatý standard pro nastavení vědecky podložených cílů snižování emisí. Tento krok od Adformu podtrhuje jejich snahu o skutečné začlenění udržitelnosti do svých obchodních strategií, což odráží jejich závazek k principu "Stand tall" a posunuje adtech průmysl směrem k větší ekologické odpovědnosti.

Adform se připojil k jiným renomovaným světovým značkám, které již SBTi podporují, a tím zdůrazňuje svou ambici být lídrem v udržitelnosti v reklamním sektoru. Iniciativy jako Ad Net Zero a spolupráce se Scope3 již Adformu umožnily pomáhat svým partnerům měřit a snižovat uhlíkové emise jejich reklamních kampaní. Přidáním SBTi do své strategie, Adform nejenže zdůrazňuje svůj závazek k udržitelnosti, ale také poskytuje svým partnerům - značkám, agenturám a vydavatelům - nástroje pro podporu udržitelných rozhodnutí v rámci jejich reklamních aktivit.

Podle vyjádření Troelse Philipa Jensena, CEO Adformu, a Anderse Pilgaarda Andersena, SVP, General Counsel & ESG, je tato strategie nejen důkazem ambice společnosti změnit pravidla hry v adtech průmyslu, ale také jejího závazku k realizaci těchto cílů. Adform tímto krokem potvrzuje svou roli jako průkopníka v oblasti udržitelnosti v reklamě, ukazuje cestu vpřed a inspiruje celý sektor k přijetí zodpovědnějších a udržitelnějších obchodních praktik.